اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای شهر خوی:

گمرک رازی خوی شبانه‌روزی شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی‌شهر خوی گفت: باید در راستای شبانه روزی کردن گمرک خوی برنامه‌ریزی شود.

گمرک رازی خوی شبانه‌روزی شود
سیدفتاح کبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: شبانه‌روزی کردن گمرک رازی سبب شده مردم مجبور شوند شب‌ها را پشت این مرز سپری و گاهی التماس می‌کنند که اجازه داده شود تا وارد کشورمان شوند و وقتی از این مرز چنین استقبالی صورت می‌گیرد کوتاهی در توسعه آن هیچ توجیهی ندارد.
وی با انتقاد از عدم واگذاری اختیارات لازم به فرماندار این شهرستان به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه، گفت: فرمانداری ویژه نه تنها فایده‌ای برای خوی نداشته است بلکه با این به ظاهر ارتقاء، برخی امتیازات هم از این شهر سلب شده است.
وی ادامه داد: پیگیری‌های لازم از وزارت کشور انجام گرفته و به این نتیجه رسیده‌ایم که نه به لحاظ ساختاری، نه به لحاظ وظایف و اختیارات و نه به لحاظ قانونی، فرمانداری ویژه در وزارت کشور هیچ مفهومی ندارد و وانمود کردن اینکه این فرمانداری بالاتر از سایر فرمانداری‌ها است، نوعی بی‌توجهی به مردم بوده است.
این مسئول افزود: اگر این‌گونه نیست و ارتقا به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه خاصیتی برای شهرستان خوی به دنبال داشته است از مسئولان امر درخواست می‌کنیم توضیحات لازم را به مردم ارائه دهند.
کبیری، تکمیل جاده قطور را مهمترین و ضروری‌ترین مطالبه مردم خوی دانست و تصریح کرد: مسئولان در وعده‌های خود در این زمینه صادق نیستند چرا که شهریورماه هم به پایان رسید و جاده قطور همچنان نیمه‌تمام است و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، دیگر هیچ امیدی به تکمیل این جاده در سال جاری نیست.
وی، از جاده قطور به‌عنوان آبرو و اقتدار دولت جمهوری اسلامی در مقابل کشور ترکیه یاد کرد و اذعان داشت: در کنار این جاده حیاتی، سایر راه‌های ورودی این شهر نیز به ساماندهی نیاز دارند، به طوری که توسعه جاده خوی ـ سلماس پیشرفتی چندانی نداشته در حالی که جاده سلماس ـ ارومیه به پایان رسیده، جاده خوی ـ مرند هم لنگ لنگان به پیش می‌رود و لازم است مسئولان دست به دست هم بدهند تا شاید سایه شوم حوادث و تصادفات رانندگی به ویژه در مسیر خوی ـ سه راهی ایواوغلی از سر مردم این شهر برچیده شود و دیگر شاهد تلف شدن جان مردم در این چند کیلومتر راه نباشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول