اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور متفکر فرانسوی جهان اسلام صورت گرفت؛

گردهمایی بزرگ بیداری اسلامی در قیرو کارزین

خبرگزاری فارس: با حضور متفکر فرانسوی جهان اسلام گردهمایی بزرگ بیداری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین برگزار شد.

گردهمایی بزرگ بیداری اسلامی در قیرو کارزین
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عصر امروز با دعوت از رشیدبن عیسی متفکر فرانسوی و الجزایری‌الاصل جهان اسلام که 25 سال مشاو‌ر یونسکو و همچنین استاد دانشگاه‌هایی در آمریکا، کانادا و فرانسه بوده است گردهمایی بزرگ بیداری اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان برخی ادارات و همچنین استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور قیروکارزین در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
متفکر فرانسوی و اندیشمند جهان اسلام در این مراسم اظهار داشت: امروز ایران به عنوان نقطه مقاومت جهان در برابر استکبار است و تمام ما امام حسین (ع) را رمز و نشانه مقاومت در برابر ظلم و ستم می‌دانیم.
وی با اشاره به خالی شدن کلیساها در غرب و نیاز آنها به دیانت و تهی بودنشان از اعتقادات خاطرنشان کرد: امروز برهان اسلام قوی‌ترین برهان در جهان است و ما باید به عنوان یک شیعه و مسلمان واقعی احکام اسلام را به طور کامل عمل کرده و الگویی برای آنها باشیم.
بن‌عیسی آموختن زبان انگلیسی و تلاش برای کسب دانش و نظم در امور را برای دانشجویان یک ضرورت دانست و ابراز داشت: شما بدون آموختن انگلیسی محققان مقتدری نمی‌شوید چراکه امروز زبان مدیریت و رایانه و اینترنت در 85 درصد نقاط جهان انگلیسی است.
این متفکر که مدت 25 سال مشاور یونسکو بوده است در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ 33 روزه بر ضد حزب‌الله و خار و زبون شدن اسرائیل ابراز داشت: گروه‌هایی با تظاهرات خود در ایران زمان انتخابات اخیر ریاست جمهوری شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر دادند و حس کمک به هم‌نوع را فراموش کردند و این در حالی است که حزب‌الله فرزند انقلاب و حامی آن است و با کوچک‌ترین تهدید از جانب اسرائیل ایران موشک‌های خود را نه از ایران بلکه از لبنان در چند کیلومتری اسرائیل بر سرش فرو می‌ریزد.
بن‌عیسی با اشاره به نفوذ لابی صهیونیست بر رسانه‌ها و سران قدرت در غرب افزود: امروز مسئولان ایرانی با صدای بلند حرف‌هایی را به استکبار و به ویژه اسرائیل می‌زنند که سران غرب از به زبان آوردنش هراسان هستند.
به گزارش فارس، این گردهمایی با جلسه پرسش و پاسخ بین دانشجویان و این متفکر فرانسوی پایان یافت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول