اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اقدام ابتکاری دماوندی‏ها؛

بیداری اسلامی، این بار با طعم عسل

خبرگزاری فارس: سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی از تشکیل غرفه‏ای با عنوان بیداری اسلامی در جشنواره عسل دماوند خبر داد.

بیداری اسلامی، این بار با طعم عسل
شاهرخ رامین در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: با هماهنگی‏های به‏ عمل آمده با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی دماوند، غرفه‏های متعددی در حاشیه ساختمان این مرکز علمی ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: این مهم با پیشنهاد رئیس صنف زنبورداران شهرستان دماوند و نظر کارشناسان حوزه‏های فرهنگی، هنری و گردشگری محقق شد.
 
* عرضه ایران کوچک
رامین از ایجاد ایرانی کوچک در غرفه‏های جشنواره عسل دماوند خبر داد و افزود: هر یک از غرفه‏های برپا شده جشنواره عسل دماوند به معرفی فرهنگ، هنر، محصولات و پوشش هر قومیت ایرانی خواهند پرداخت.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از غرفه‏های جشنواره عسل دماوند به جنبش بیداری اسلامی جاری در جهان اختصاص خواهد یافت.
سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اختصاص این بخش برای معرفی مللی است که با شعار اسلام‏خواهی و استقلال‏طلبی پا به عرصه مقابله با دیکتاتورهای خودکامه و جهان استکبار گذاشتند و انقلاب اسلامی ایران را الگوی حرکتی خود معرفی می‏کنند.
رامین افزود: در روزهای گذشته شعار "نه ‏شرقی، نه‏ غربی، جمهوری اسلامی" امت سلحشور ایران اسلامی از حنجره انقلابیان مصر به گوش جهانیان رسانده شد.
سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین شعارهای برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در سه دهه گذشته که تا ماه‏های پیش در میدان التحریر قاهره زمزمه می‏شد، امروز در قیام وال‌استریت و در قلب جهان غرب بر سر سردمداران استکبار نهیب زده می‏شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول