اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار زنجان:

فتنه‌های دشمنان در سه دهه اخیر خنثی شده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به تلاش دشمنان در طول سه دهه اخیر برای ضربه زدن به نظام و انقلاب گفت: در این مدت همه توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

فتنه‌های دشمنان در سه دهه اخیر خنثی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مردم شهر ارمغانخانه که در مسجد امیرالمومنین این شهر جمع شده بودند، با اشاره به التزام حکومت ایران به شعائر دین اسلام اظهار داشت: همه نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران طی 32 سال گذشته به یمن همین التزام نقش بر آب شده است.
وی هدف دشمنان انقلاب اسلامی را از دشمنی‌ها براندازی نظام اسلامی برشمرد و افزود: آنها بر این باور بودند که اگر نظام اسلامی ایران را کنترل نکنند آثار مخربی برای دنیای آنها محسوب می‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به وقوع انقلاب‌های فراوان طی سال‌های متمادی و استقرار نظام‌های سیاسی گوناگون در کشورهای مختلف تصریح کرد: استکبار جهانی از استقرار حکومت اسلامی است، چرا که آنها از اسلام می‌ترسند.
وی با یادآوری هزینه‌هایی که استکبار در جنگ با ایران کرد، گفت: برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم غرب و شرق در مقابل ایران صف‌آرایی کرده و در واقع با ایران جنگیدند.
رئوفی‌نژاد تاکید کرد: در بین 200 نظام سیاسی موجود در دنیای کنونی تنها حکومت ایران است که در برابر استکبار جهانی مقاومت می‌کند، به طوری که طی 30 سال گذشته هیچ تغییری در مواضعش ایجاد نشده است.
وی با یادآوری تعطیل بودن انجام فرائض دینی در برخی کشورهای اسلامی طی 40 سال گذشته تاکید کرد: این امر به واسطه سرسپردگی حاکمان این کشورها به آمریکا و دین ستیزی آنها بوده است.
استاندار زنجان خیزش‌های صورت گرفته در جهان اسلام را الگو گرفته شده از انقلاب و خواسته‌های مردم ایران دانست و گفت: درخواست‌های مردم ایران به هنگام انقلاب هم‌اکنون از حلقوم مردم مسلمان کشورهای منطقه بلند شده است، هر چند کسانی بخواهند این موضع را کتمان کنند.
وی خیزش مردم در کشورهای غربی را ناشی از موفقیت‌های به دست آمده در کشورهای اسلامی عنوان کرد و افزود: افکار و مطالبات  بشریت در مسیرهای جدیدی هدایت شده است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه مردم ایران بهای سنگینی را برای استقرار حکومت اسلامی پرداخت کرده است، اضافه کرد: هویت و عزتمندی ایران امروز مدیون خون شهدا است.
وی عزت به دست آمده را از برکات ولایت‌پذیری مردم ایران به ویژه شهدا برشمرد و گفت: اطاعت‌پذیری از ولایت و وظیفه مداری مردم ایران موجب رضایت امام راحل از آنها شده به نحوی که ایشان مردم ایران را برتر از مردم زمان پیامبر اسلام دانسته است.
استاندار زنجان با اشاره به انجام چندین سفر به شهرستان‌های استان زنجان از جمله ارمغانخانه افزود: حاصل این سفرها عملیاتی شدن چنین طرح در بخش‌های مختلف بوده است، که نیاز شهروندان را مرتفع کرده است.
وی تحقق برنامه‌های تدوین شده در بخش اشتغال و مسکن مهر را از جمله خدمات دولت نهم و دهم عنوان و تصریح کرد: بیش از 60 درصد سهم اشتغال استان زنجان در سال جاری تاکنون محقق شده است.
رئوفی‌نژاد از برنامه دولت برای احداث 52 هزار واحد مسکن مهر خبر داد و افزود: استان زنجان به عنوان نخستین استان جشن خانه‌دار شدن متقاضیان واجد شرایط را در دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود.
وی از تعریف یک هزار و 900 پروژه برای روستاهای زنجان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری در حدود 400 میلیارد تومان تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شود.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این انتخابات به لحاظ حساسیت‌های به وجود آمده یکی از مهم‌ترین انتخابات ایران محسوب می‌شود.
وی مشارکت حداکثری و انتخابت افراد اصلح را در انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم برشمرد و تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.
رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه شاخص‌ها برای منتخبان مجلس از دور نخست تا دور نهم ثابت است، افزود: ولایت‌مداری و دنبال خدمت و دلسوز مردم بودن بارزترین مشخصات کاندیدای مجلس شورای اسلامی است.
وی بر آگاهی و هوشیاری مردم تاکید کرد و گفت: هیچ کس نمی‌تواند فکر مردم را منحرف و آلوده کند.
استاندار زنجان ضمن تبریک عید غدیر خم، شهادت اعضای سپاه پاسداران از جمله مغز متفکر توپخانه‌ای سپاه را در حادثه انفجار کرج را تسلیت گفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول