اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با شناسایی واقعه غدیر در جامعه؛

تبلیغات منفی دشمنان میان دانش‌آموزان بی‌اثر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فعالیت‌های اردویی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با شناسایی واقعه غدیر در مدارس تبلیغات منفی و شبهات پوچ دشمنان میان دانش‌آموزان بی‌اثر و خنثی می‌شود.

تبلیغات منفی دشمنان میان دانش‌آموزان بی‌اثر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لطفعلی شیبانی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه  جشن دهه بصیرت و ولایت با عنوان پسران علوی و دختران فاطمی اظهار داشت: هم‌اکنون همایش بزرگ دهه بصیرت و ولایت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر ویژه دانش‌آموزان سادات با اسامی علی و فاطمه در حال برگزاری است.
وی به عنوان این برنامه ویژه در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این برنامه با عنوان جشن پسران علوی و دختران فاطمی از امروز در سالن آزادی آموزش و پروش اصفهان آغاز شده است و به مدت دو روز نیز ادامه دارد.
رئیس اداره فعالیت‌های اردویی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به حضور هنرمندان اصفهان در این برنامه تصریح کرد: برخی از هنرمندان و روایت‌گران واقعه غدیر نیز در این برنامه حضور دارند و با اجرای برنامه‌های مختلف به توصیف و تبیین این واقعه مهم تاریخی برای دانش‌آموزان می‌پردازند.
وی به تعداد افراد شرکت‌کننده در این همایش بزرگ فرهنگی و تاریخی اشاره کرد و ادامه داد: 2هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان سادات سراسر استان در این برنامه شرکت می‌کنند که یک هزار و 200 نفر از آنها از دانش‌آموزان دختر و یک هزار و 200 نفر دیگر آنها از دانش‌آموزان پسر استان هستند.
شیبانی تاکید کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این همایش بزرگ از پایه‌های پنجم ابتدایی و دوره راهنمایی هستند و جشن دهه بصیرت و ولایت برای دومین سال متوالی در آموزش و پرورش اصفهان در حال برگزاری است.
وی به هدف از اجرای این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: تبیین و تشریح واقعه غدیر برای دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه است و مسئولان باید این برنامه‌ها را به صورت مداوم و مستمر در مدارس برگزار کنند.
رئیس اداره فعالیت‌های اردویی، فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت شناساندن واقعه غدیر دانش‌آموزان اضافه کرد: غدیر به عنوان یک ضرورت مهم برای آشنایی دانش‌آموزان با موضوع وصایت و ولایت پیامبر است.
وی گفت: با شناسایی واقعه غدیر در مدارس تبلیغات منفی و شبهات پوچ دشمنان میان دانش‌آموزان بی‌اثر و خنثی می‌شود.
شیبانی به ضرورت روشنگری و بیداری دانش‌آموزان در جنگ نرم اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح آگاهی و بینش دانش‌‌آموزان همواره در دستور کار مسئولان قرار  دارد و ارزش‌های دینی و انقلابی باید در میان اقشار مختلف جامعه ترویج شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول