اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سردار محمدی در جلسه ‌ستاد تقویت‌ بسیج:

حضور مقتدرانه بسیج در تمام عرصه‌ها موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حضور مقتدرانه بسیج در عرصه موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود و بازدارنده است.

حضور مقتدرانه بسیج در تمام عرصه‌ها موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز جلسه بررسی ساختار و اهداف ستاد تقویت، توسعه و پشتیبانی بسیج گیلان با تبریک دهه ولایت اظهار داشت: الگوی ستاد تقویت، توسعه و پشتیبانی بسیج ارائه شده و به تصویب رسیده است.
وی اظهار امیدواری کرد که تمام اداره‌ها بتوانند برای ماموریت‌های بسیج که عمق‌بخشی و پیشبرد اهداف نظام است، کمک کنند و افزود: آیین‌نامه ستاد مذکور به‌زودی ابلاغ می‌شود.
محمدی با اشاره به مسائل دنیای امروز، تصریح کرد: اتفاق‌های دنیا مرهون تلاش‌های امام (ره) در ابتدای انقلاب است که با حضور تکلیف‌مدارانه بسیجیان در جبهه‌ها به منصه ظهور رسید.
فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را الگوی اجرای تمام برنامه‌ها توصیف کرد و گفت: تولید ثروت و علم بسیجی نیز می‌توانیم داشته باشیم.
وی با بیان اینکه به‌واسطه تفکر بسیجی انواع توطئه‌ها در کشور خنثی شده است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی در حال حاضر در تمام بخش‌ها تعمیق پیدا کرده است.
محمدی به حضور مردم در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از کارهای بزرگ در جنگ آغاز شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان پیشرفت‌های علمی و پزشکی در کشور را مرهون تلاش‌ها از دوران دفاع مقدس خواند و یادآور شد: در حال حاضر در بسیاری از زمینه‌ها جزو کشورهای برتر در منطقه هستیم.
وی موفقیت‌های کسب شده را به دلیل جسارت ورود بسیجیان در عرصه‌های مختلف معرفی کرد و ابراز داشت: احداث پل 14 کیلومتری بر روی مجنون از کارهای بزرگی بود که در جنگ اتفاق افتاد.
محمدی به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: از این رهنمودها باید استنتاج درستی داشته باشیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه بسیج باید در تمام عرصه‌ها حضور پیدا کند، اذعان داشت: تفکر بسیجی با حضور بسیجیان در عرصه گسترش می‌یابد.
وی خواستار حرکت جدی درونی سپاه شد و تصریح کرد: حرکت بیرونی سپاه باید توسط بسیج انجام شود.
محمدی رویکرد هفته بسیج سال جاری را متاثر از رویکرد مذکور عنوان کرد و اظهار داشت: تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید در فعالیت‌های بسیج مشارکت کنند.
فرمانده سپاه قدس گیلان تجلیل از مدیران کل اداره‌ها در دفاع مقدس را یکی از برنامه‌های هفته بسیج امسال برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجیان در بحران برف سال‌های گذشته گیلان فعالیت‌های بسیاری انجام دادند.
وی بر استفاده از قابلیت‌های بسیج تاکید کرد و بیان داشت: امسال هفته بسیج با شعار بسیج، ولایت و بیداری اسلامی از 30 آبان جاری آغاز می‌شود و تا 6 آذر ماه ادامه می‌یابد.
محمدی با بیان اینکه حضور مقتدرانه بسیج در عرصه موجب عقب‌نشینی دشمنان می‌شود، ابراز داشت: حضور مقتدرانه بسیجیان در هفته بسیج سال جاری می‌تواند بسیار بازدارنده باشد.
فرمانده سپاه قدس گیلان هفته بسیج امسال را مصادف با ایام محرم نامید و یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر رویکرد جدید بسیج است.
وی با اشاره به اینکه شهدای کربلا به خاطر امر به معروف و نهی از منکر به میدان رفتند، اذعان داشت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه گسترش یابد.
محمدی به بسیاری از فعالیت‌های ابتکاری در امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: بسیجیان در هفته بسیج در مرکز استان و مراکز شهرستان حضور می‌یابند.
وی با بیان اینکه میدان شهدای ذهاب رشت گنجایش نیروهای بسیجی را ندارد، تصریح کرد: مکان دیگری باید برای حضور نیروهای بسیجی در نظر گرفته شود.
رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان نیز در این جلسه با گرامیداشت 257 شهید کارمند استان و انصاری تنها شهید استاندار کشور گفت: بسیج کارمندان گیلان از ابتدای سال جاری تا کنون برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.
محمد پورمحسن، برگزاری نخستین یادواره شهید انصاری و شهدای کارمند گیلان، صبحگاه مشترک 30 گردان کارمندان استان و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در فعالیت‌های بسیج را از جمله اقدام‌های انجام شده توسط سازمان بسیج کارمندان گیلان عنوان کرد.
وی با اشاره به تعامل خوب بین دستگاه‌های اجرایی و بسیج، بیان داشت: امسال سپاه قدس گیلان مقام نمونه کشوری را کسب کرد.
پورمحسن فعالیت بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان را چشمگیر خواند و یادآور شد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج به عنوان بازوان قوی مدیران دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شوند.
رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان با بیان اینکه بسیج طرح تحول اداری را می‌تواند انجام دهد، اذعان داشت: رضایت‌مندی مردم از نظام اسلامی توسط بسیج امکانپذیر است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول