اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت شهرضا:

دشمنان نظام درصدد ترویج روحیه رفاه طلبی در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: ترویج روحیه رفاه طلبی در اقشار مختلف جامعه با استفاده از ابزارهای ضد فرهنگی از خبیث‌ترین اهداف دشمنان ایران اسلامی به شمار می‌رود.

دشمنان نظام درصدد ترویج روحیه رفاه طلبی در جامعه هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه افزود: حفظ تقوا در تمامی شئونات زندگی به عنوان یک اصل مهم و بزرگ مطرح است.
وی ادامه داد: اعتقاد به ولایت و امامت از اصلی‌ترین شروط پذیرفته شدن اعمال به شمار می‌رود.
امام جمعه موقت شهرضا با تشریح اهمیت عید غدیر یادآور شد: در بین اعیاد اسلامی از این روز به عنوان عظیم‌ترین عید مسلمانان یاد شده و لقب عید آل محمد (ص) را به آن نسبت داده‌اند.
وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به گزارش مدیر کل آژانس انرژی اتمی افزود: این گزارش تحت فشار دولت‌های آمریکا و انگلستان و با هدف اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران ارائه شده است.

*ایمان مردم ایران در جریان جنگ تحمیلی بر قدرت پوشالی دشمنان غلبه کرد
قائمی با اشاره به بحث حمله به ایران از سوی آمریکا و اسرائیل بیان داشت: در طول دوران هشت ساله‌ دفاع مقدس که شرق و غرب به یاری عراق شتافتند و از سویی ایران از قدرت نظامی منسجمی برخوردار نبود، باز هم این ایمان و پشتکار ایرانیان بود که بر تمامی قدرت پوشالی و مادی آن‌ها غلبه کرد.
وی اضافه کرد: یاوه‌گویان باید بدانند که در صورت هرگونه تجاوز و تهدید با پاسخی کوبنده و مستحکم از سوی ملت ایران مواجه می‌شوند.
خطیب جمعه شهرضا با تشریح جنگ نرم در دنیای امروز ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای دنیای غرب تبدیل فرهنگ شهادت طلبی شیعیان به روحیه رفاه طلبی و مصرف گرایی است که با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و انتشار فیلم‌های مبتذل درصدد ترویج این روحیه مخرب در بین جوانان ما هستند.

*آتش ماهواره به سادگی از دامن خانواده‌ها خاموش نمی‌شود

وی ضمن تشریح آثار مخرب اشاعه فرهنگ غربی در جامعه گفت: همگان باید بدانند در خانه‌ای که در آن ماهواره و فیلم‌های ضد فرهنگی راه یابد، اثری از برکت و سعادت نخواهد بود و آتشی که از این راه به کانون خانواده راه پیدا می‌کند، به آسانی خاموش نخواهد شد.

*شعبده‌بازی حرام است
قائمی با انتقاد از برگزاری مراسم شعبده بازی در شهرضا افزود: در حالی که طبق فتوای مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب شعبده بازی یک عمل حرام و مبتذل تلقی می‌شود، متأسفانه مسئولان فرهنگی شهرستان برای شاد کردن مردم در روز عید غدیر به این کار روی آورده‌اند، که شایسته است مسئولان از انجام این مراسم ممانعت کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول