اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه مرند:

همه ترس دشمنان از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مرند گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از اسلام خالی از ولایت واهمه‌ای ندارند بلکه همه ترس‌شان از ولایت فقیه است چون این ولایت است که در مقابل همه استکبار ایستاده است.

همه ترس دشمنان از ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده ظهر امروز در همایش پاسداران بازنشسته و شاغل سپاه ناحیه مرند به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عید مبارک غدیر در حسینیه ستاد این ناحیه اظهار داشت: دین اسلام تکمیل نمی‌شد اگر واقعه عظیم و پربرکت غدیر بوجود نمی‌آمد و در این واقعه بزرگ اسلامی ولایت و امامت حضرت علی (ع) ابلاغ نمی‌شد و اگر دین اسلام، دین کامل نزد خداوند متعال است به سبب و برکت ولایت و امامت ائمه (ع)است.
وی با اشاره به بحث ولایت فقیه افزود: امروز همه ما شاهد هستیم که دشمنان اسلام همه ترسشان از ولایت است و از اسلام خالی که بعضی‌ها تبلیغ می‌کنند ترسی ندارند.
نعمت‌زاده ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از اسلام خالی از ولایت واهمه‌ای ندارند بلکه همه ترس‌شان از ولایت فقیه است چون این ولایت است که در مقابل همه استکبار ایستاده است.
نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: واقعه غدیر و ابلاغ ولایت و امامت توسط پیامبر اکرم اسلام (ص) از طرف خداوند متعال، تکلیف را برای همه مسلمانان روشن ساخت و جای هیچ عذر و بهانه‌ای را باقی نگذاشت اما با وجود این واقعه عظیم و ابلاغ امامت، باز عده‌ای بر طبل مخالفت و لجاجت کوبیدند اما خبر ندارند که غدیر و ولایت، همه سنگر اسلام است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول