اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان:

دشمنان می‌خواهند نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت باشیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: دشمنان می‌خواهند ما را نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت کنند.

دشمنان می‌خواهند نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار عبدالرضا آزادی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزش رؤسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان همدان اظهار کرد: در همه صحنه‌های ارزشی فرهنگیان پرچمدار تعلیم و تربیت هستند و باید در این عرصه پیشتاز و نقش‌آفرین باشند.
وی ادامه داد: این کارگاه در شرایطی برگزار می‌شود که در یک جنگ تمام عیار با دشمنان اسلام هستیم که خودشان اسم آن را جنگ هوشمند گذاشته‌اند که ترکیبی از جنگ سخت و جنگ نرم است.
 فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: یکی از اهداف جنگ نرم دشمن تغییر سبک زندگی است که در ماهواره‌ها و فیلم‌های خود تلاش می‌کنند تا سبک زندگی ما را به شیوه غربی نزدیک کنند و با گرفتن هویت، زندگی ایرانی و اسلامی، آداب و ارزش‌هایمان بر ما تسلط یابند.
وی بیان کرد: هدف از جنگ نرم تسخیر ذهن و فکر ملت‌هاست و چون در جنگ نرم موفق نبوده‌اند تلاش کردند پروژه تهدید سخت را پیش بکشند.
آزادی افزود: تمام تلاش آنها تغییر رفتار ما و بی‌تفاوت کردن نسبت به اصول دینی، اسلامی، ادبیات و ارزش های اعتقادی است که باید مراقب این قضیه بود.
وی عنوان کرد: انتظار ما از پرچمداران تعلیم و تربیت پافشاری بر داشته‌ها و حفظ و احیای ارزش‌های دینی است و به همین دلیل این حرکت را به نام حرکت احیاگری نام‌گذاری کرده‌ایم.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: ما امر به معروف و نهی از منکر را خودمان خلق نکردیم بلکه این حرکت قرآن، راه اسلام و ایمان است.
وی در پایان اذعان کرد: چون این حرکت بر پایه عزم و اراده دینی ماست قطعاً به نتیجه خوبی خواهد رسید منوط به اینکه از ارزش‌ها درست استفاده کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول