اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با هدف تبیین نقش رهبری در بیداری اسلامی،

همایش «صالحین» در پیام نور بهشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: با هدف تبیین نقش مقام معظم رهبری در بیداری اسلامی، همایش صالحین در دانشگاه پیام نور بهشهر برگزار شد.

همایش «صالحین» در پیام نور بهشهر برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، نخستین گردهمایی دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور این شهرستان بعدازظهر امروز با دعوت از امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات و نهادها و رؤسای دانشگاه‌های بهشهر با سخنرانی یکی از اساتید جوان حوزه و دانشگاه شکل گرفت.
سیدعلی سلیلی با اشاره به ساخت موشک‌های دوربرد سجّیل توسط فرزندان ایران اسلامی، گفت: امروز سجیل اصلی که دشمن با آن مخالف است، قرآن است، سجیلی که به‌وسیله قدرت‌های نرمی مانند برنامه‌های فارسی وان، سایت‌های خبری، کتاب و فیلم مورد هجوم قرار می‌گیرد.
وی ابراز داشت: ایدئولوژی نبود انتظام یا همان لیبرالیسم با فطرت انسان جور در نمی‌آید و آن کسانی هم که با طرز فکر سکولار می‌گویند دین و سیاست باید از هم جدا باشند و آزادی باشد، باید بدانند که در هزاران سال پیش حتی آنهایی که در غار زندگی می‌کردند خود را می‌پوشاندند و عنوان کردن این نوع ادبیات برای امت اسلامی در طول تاریخ منجر به شکست بود.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز دشمن شماره یک اسلام جریان صهیونیسم بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: تنها نظام آزاد، بصیر و مقتدر جهان، نظام اسلامی و برگرفته از قرآن است و به همین خاطر دشمن دارد.
سلیلی به ترفندهای دشمنان و اعلام موضع آنها در برابر اقدامات قانونی ایران در کوچک‌ترین مسائل اشاره و گفت: آنها اعدام قانونی یک زن فاحشه در ایران را مغایر با حقوق بشر و مغایر با حقوق زن معرفی کردند در حالی که حقوق به تاراج رفته زنان در ممالک غرب و عرب را کنار گذاشتند، فردی مانند ندا آقا سلطان را خودشان کشتند تا سوژه‌ای علیه ایران داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رابطه بین امام و امت اشاره و تصریح کرد: نمی‌دانم پس از ارتحال امام چه شد که رابطه بین امام و امت تبدیل به رابطه بین رهبر و امت شد، اما درست است که بگوییم رابطه ما با رهبری مانند گذشته همان رابطه امام و امت است و روح امام خمینی(ره) در کالبد حضضرا آیت‌الله خامنه‌ای ورود پیدا کرده است.
استاد حوزه و دانشگاه با گریزی به واقعه عاشورا و نزدیک شدن ایام محرم، بیان داشت: حسین(ع) در جغرافیا نمی‌گنجد، حسین(ع) هر جایی است که تکلیف هست و نباشد که ما پیام عاشورا و انقلاب اسلامی شکل گرفته از عاشورا را به همه جا صادر کنیم، اما جوان ما در تبعیت از خانواده مشکل داشته باشد و به جای ایجاد صفحاتی با عکس و نام امام به ایجاد صفحات در « فیس بوک» بپردازد.
اهدای هدیه‌ای به استاد علی سلیلی همچنین تجلیل از مقام‌های اول تا سوم مسابقات فوتسال جام ابوعمار و مسابقات دارت و پیاده روی، پایان بخش همایش صالحین بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول