اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

موج بیداری اسلامی ریشه در آموزه‌های دین دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: موج بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای اسلامی، ریشه در آموزه‌های دین و از جمله برکات واقعه غدیرخم است.

موج بیداری اسلامی ریشه در آموزه‌های دین دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد غدیر این شهرستان که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: توجه به آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) در کشورهای عربی موجب شده مردم با قیام علیه حکام ظالم به مقابله با آنها و مطالبه عدالت بپردازند و اکنون نیز این بیداری، به بیداری جهانی تبدیل و مردم علیه نظام سرمایه‌داری در غرب به پاخواسته‌اند.
وی بصیرت‌افزایی، احیای فرهنگ غدیر در جامعه و حمایت از ولایت را مهم‌ترین اهداف این ستاد برشمرد و گفت: غدیر در واقع تداوم خط رسالت در جامه ولایت به وسیله امام عصر(عج) و نایب ایشان ولی‌فقیه زمان است.
فرماندار قروه با بیان اینکه موج بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای اسلامی از برکات غدیر است، تأکید کرد: امروز در سایه‌ آموزه‌های دین اسلام بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان برای دفاع از حقوق خود در برابر ظالمان و مستکبران جهان به پا خواسته‌اند.
فخری جنبش‌ها و قیام‌های پدید آمده در جهان را گامی موثر در راستای بازگشت جهان به سمت معنویت و دین نام برد و خاطرنشان کرد: این جریانات پدید آمده را می‌توان به نوعی آمادگی جهان در راستای بازگشت به مسائل معنوی و دینی به ویژه دین اسلام قلمداد کرد.
وی برگزاری جشن بزرگ غدیر، بازسازی واقعه غدیرخم، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه غدیر و جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی با محوریت بقاع متبرکه را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان قروه برشمرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول