اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اردبیل برگزار می‌شود؛

جشنواره نمایشنامه‌نویسی با موضوع بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان اردبیل از برگزاری جشنواره استانی نمایشنامه ‌نویسی و فیلمنامه‌ نویسی با موضوع بیداری اسلامی در اردبیل خبر داد.

جشنواره نمایشنامه‌نویسی با موضوع بیداری اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای هنرمندان مشگین‌شهر اظهار داشت: این جشنواره با محوریت بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد هنرمندان ما سخنان زیادی در این باب برای اکران و ارائه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه موضوع بیداری اسلامی می‌تواند سبکی نوین را در راستای تهیه و تولید فیلمنامه‌های فراوانی در پیش روی هنرمندان قرار دهد، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت مردم خاورمیانه و تولد بیداری اسلامی نکته اتکا و عطفی در بخش نمایشنامه‌نویسی است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیداری اسلامی روی داده در منطقه خاورمیانه توجه تمام جهان و به ویژه هنرمندان را به خود جلب کرده است تصریح کرد: با هدف تربیت هنرمندان متعهد، مرکز بسیج هنرمندان استان اقدام به برگزاری دوره‌های عالی کارگردانی و نویسندگی کرده و هنرمندان بسیجی می‌توانند به صورت رایگان در این دوره‌ها شرکت کنند.
دشتی در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره سراسری عکس بسیج هنرمندان کشور در اردبیل خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره با موضوع بیداری اسلامی، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی و مضامین اجتماعی و آیینی برگزار می‌شود.
وی یادآور شد؛ هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را تا پایان آذر ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.
این مسئول شهدای هنرمند را ایفاگران واقعی هنر در عرصه ایثار و شهادت اعلام کرد و افزود: این هنرمندان معنای اصیل و تمامیت هنر را به رخ جهانیان کشیده و هنر شهادت را که والاترین فن است به همه ما آموختند.
دشتی خاطرنشان کرد: نخستین یادواره شهدای هنرمند مشگین‌شهر 23 آذر ماه امسال مصادف با هجدهم محرم‌الحرام برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول