اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

بیداری اسلامی برگرفته از تعالیم کفرستیزانه قرآن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: بیداری اسلامی که اکنون کاخ ستم مستکبران عالم را در هم ریخته برگرفته از تعالیم کفرستیزانه قرآن است.

بیداری اسلامی برگرفته از تعالیم کفرستیزانه قرآن است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی صبح امروز در همایش طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم که در سالن تربیت‌ معلم شهید کرامت‌الله ایزدپناه یاسوج و به همت اداره‌کل آموزش و پرورش این استان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن داروی شفابخش است که اگر به دستورات آن به‌خوبی عمل شود انسان در زندگی هیچ دغدغه‌ای نخواهد داشت.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: قرآن هدایت کننده انسان است و کسانی را هدایت می‌کند که زمینه لازم را برای هدایت در این مسیر داشته باشند و بی‌شک انسان‌های منحرف که دچار جهل مرکب شده‌اند به هیچ وجه در این مسیر گام برنمی‌دارند.
خطیب جمعه یاسوج تصریح کرد: اگر ارتباط با قرآن برقرار شد، باید سعی کنیم برنامه اصلاح و تربیت انسان به موقع انجام شود.
حسینی با ذکر این مطلب که قرآن کریم معجزه بزرگ الهی در روی زمین است، بیان داشت: معجزه یعنی چیزی که اثبات کننده دین و نبوت باشد که قرآن کریم بزرگ‌ترین معجزه برای هدایت انسان‌ها می‌باشد.
امام جمعه یاسوج با بیان نقش قرآن در بیداری اسلامی کنونی که موجب فرو ریختن پایه‌های نظام استکباری در جهان شده ابراز داشت: وقتی مسلمانان به این معجزه بزرگ الهی و دستورات آن عمل می‌کنند بسیاری از فرعون‌های زمان که نزدیک به نیم قرن بر مردم مسلمان منطقه حکمرانی می‌کردند مجبور به ترک قدرت با خفت و خواری می‌شوند.
وی گفت: سه چیز در قیامت انسان را شفاعت می‌کند که نخستین این شفاعت‌کنندگان قرآن و دیگری مساجد به عنوان خانه خدا و در نهایت عالمان دینی می‌باشند.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: عمل کردن به قرآن انسان را به مسیر صلاح و نجات و رستگاری هدایت می‌کند و امروزه می‌بینیم که عمل به دستورات قرآن موجب شده جوانان در خیابان‌های بلاد اسلامی در مقابل دشمنان دین و قرآن با کمترین تجهیزات می‌ایستند.
حسینی با اشاره به این‌که قرآن علاوه بر شفاعت در روز قیامت از برخی انسان‌ها نیز شکایت می‌کند، یادآور شد: قرآن از کسانی که این معجزه الهی را می‌خوانند و در ظاهر به آن اعتقاد دارند ولی به دستوراتش عمل نمی‌کنند شکایت می‌کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول