اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه خبر داد:

کشف عتیقه جات دوره هخامنشی در گرمه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف دو قطعه اشیای عتیقه و دستگیری چهار نفر متهم در این رابطه خبر داد.

کشف عتیقه جات دوره هخامنشی در گرمه
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، علی‌حسین رختیانی اظهار داشت: برابر گزارش پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی مبنی بر اینکه یک دستگاه سمند در سطح شهرستان جاجرم به صورت مشکوک تردد می‌کند، بلافاصله ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با مشاهده خودروی سمند که غیرطبیعی و بدون هدف طی طریق می‌کرد در این خصوص با هماهنگی پرسنل موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم و هماهنگی قضایی، برای توقیف خودرو وارد عمل شدند.
رختیانی ادامه داد: خودروی مذکور که در حال خروج از شهرستان جاجرم بوده بعد از حدود دو کیلومتر توسط ماموران، با انجام یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه متوقف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه گفت: در بازرسی بدنی از متهمان یک عدد مجسمه طلایی کوچک زیرخاکی تمثال بز بالدار و یک عدد سکه طلایی که یک روی آن تصویر شیر و روی دیگر آن تصویر پادشاه بود کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه این عتیقه ها مربوط به دوره هخامنشی بوده، اظهار داشت: در این رابطه همچنین یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کوچک، دو قوطی تینر آب، ذره بین، پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و یک عدد ماشین حساب نیز ضبط شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول