اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مانه و سملقان خبر داد:

کشف 126 قطعه اشیای عتیقه در مانه و سملقان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مانه وسملقان از کشف 126 قطعه اشیای عتیقه با ارزش و با قدمت بالا در این شهرستان طی امسال خبر داد.

کشف 126 قطعه اشیای عتیقه در مانه و سملقان
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، جاوید مهری اظهار داشت: این اشیای عتیقه توسط پلیس اطلاعات امنیت عمومی این شهرستان کشف و تحویل میراث فرهنگی شد.
وی همچنین با اشاره به کشفیات فرماندهی انتظامی مانه و سملقان طی امسال تصریح کرد: در این مدت بیش از 14 قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز نیز کشف و ضبط شده است.
مهری با اشاره به کاهش بیش از 10 درصدی سرقت در سطح شهرستان با توجه به بالا رفتن فرهنگ ایمنی با اجرای طرح‌های مختلف افزود: بالغ بر 600 نفر افراد متخلف اعم از معتاد، قاچاقچی و مجرم نیز در سطح شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی این شهرستان بالغ بر 3 هزار و 200 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد که از افزایش 90 درصدی بر خو دار بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان مانه وسملقان با بیان اینکه توقیف خودرو متخلف نیز با 70 درصد افزایش بالغ بر یک‌هزار و120 دستگاه بوده، گفت: اغلب تخلفات این خودروها ایجاد مزاحمت، آلودگی صوتی و... است.
وی یاد آور شد: رعایت قانون توسط مردم نیز کاهش 30 درصدی تصادفات را سبب شده که متعاقب آن تعداد متوفیان نیز 15 درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول