اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسکو خبر داد:

دستگیری قاچاقچیان عتیقه در اسکو

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسکو گفت: ماموران پاسگاه جزیره اسلامی موفق شدند خودروی حامل اشیاء عتیقه قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

دستگیری قاچاقچیان عتیقه در اسکو
هوشنگ اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسکو اظهار داشت: در پی دریافت خبر از منابع مردمی مبنی بر حمل اشیای عتیقه توسط یک دستگاه پیکان وانت رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس موفق شدند خودروی مورد نظر را در حال تردد در محور به سمت تبریز شناسایی کننند.
اشرفی گفت: ماموران با ایجاد ترافیک مصنوعی در مسیر خوردو را متوقف و به صورت غافلگیرانه راننده و سرنشین آن را نیز دستگیر کردند و برای بازرسی به پارکینگ انتقال دادند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسکو تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور ،21 عدد سکه قدیمی با حروف لاتین وعربی و  دو عدد سکه قدیمی که روی آن سال 1327 ضرب شده و چهار عدد سکه طرح پهلوی و تسبیح و سنگ انگشتر و انواع انگشتر قدیمی و سه عدد  قابلمه، آفتابه ولگن مسی قدیمی کشف و ضبط شد.
شهرستان اسکو یکی از نزدیک‌ترین شهرستان‌های استان آذربایجان ‌شرقی به مرکز استان (شهرستان تبریز) است که حدود 30 کیلومتر از مرکز استان فاصله دارد این شهرستان با وسعت یک هزار و 170 کیلومتر مربع 2.67 درصد مساحت استان را دارا است و از شمال به شهرستان‌های بستان‌آباد و از مغرب به دریاچه ارومیه محدود است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول