اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سارق عتیقه‌جات در ارومیه دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌‌‌‌‌‌‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سارق عتیقه‌جات در ارومیه با هوشیاری ماموران دستگیر شد.

سارق عتیقه‌جات در ارومیه دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته جاری گزارشی پیرامون وقوع سرقت از یک عتیقه‌فروشی به دست ماموران رسید مبنی بر اینکه به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال از یک مغازه در بازار ارومیه عتیقه‌ به سرقت رفته است.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان و کلانتری 11 شهری ارومیه اقدامات تحقیقاتی و اطلاعاتی را برای شناسایی متهم و همدستان احتمالی وی آغاز کردند از این رو فردی 51 ساله و معتاد در هنگام فروش تعدادی از عتیقه‌جات دستگیر شد و ماموران وی را برای بررسی بیشتر و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی هدایت کردند.
این مسئول بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی پلیس آگاهی اذعان می‌کرد این عتیقه‌جات را از سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای ارومیه خریده است که با کسب اطلاعات بیشتر ماموران پلیس آگاهی سارق ردیف دوم را نیز در یک اقدام سریع دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.
جدیدی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم ردیف دوم نامبرده به پنج فقره سرقت مغازه، هفت فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی به ارزش تقریبی 723 میلیون ریال اعتراف کرد و پس از اعتراف همه اموال مسروقه با راهنمایی وی تحویل مالباختگان شد و در نهایت متهمان هم با دستور قضایی روانه زندان شدند.
وی به متلاشی شدن خانه فساد در ارومیه اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اخلاقی و وصول شکایات مبنی بر وجود خانه فساد در یکی از محله‌های ارومیه مراتب به قید فوریت در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی و عوامل تجسس کلانتری 18 قرار گرفت.
این مسئول با بیان اینکه دو نفر از اعضای اصلی باند هنگام بازرسی از محل دستگیر شدند، یادآور شد: در بازرسی از منزل یک دستگاه دوربین فیلمبرداری حاوی فیلم‌های مستهجن اعضای باند و انواع داروی تحریک‌کننده جنسی کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول