اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اختصاص 27 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری از تخصیص 27 میلیارد ریال اعتبار در قالب پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان این استان خبر داد.

اختصاص 27 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان
علی شهریارپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته در سال‌جاری سهم استان چهارمحال و بختیاری از تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی 60 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از این میزان اعتبارات تخصیص یافته به این استان 32 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان واگذار می‎شود.
شهریارپور ادامه داد: همچنین افزون بر 27 میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به سقف پرداختی تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی در این استان، گفت: براساس هماهنگی‎های صورت گرفته سقف پرداختی تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان 100 میلیون ریال و تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی 50 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان استفاده از این تسهیلات با مراجعه به ادارات و سازمان‌های بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، صندوق مهر رضا (ع) و اداره کل امور اجتماعی می‎توانند درخواست خود را ارائه و در لیست دریافتی این تسهیلات قرار بگیرند.
به گفته شهریارپور در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی هیچگونه محدودیتی نباید وجود داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه تسهیلات مشاغل خانگی باید به سمت طرح‌های مختلف هدایت و پرداخت شوند، گفت: بر همین اساس دستگاه‌ها موظف هستند از زمان ورود تقاضای مراجعان ظرف مدت یک هفته بررسی و اعلام نظر کنند.
مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: انتظار ما از دستگاه‌های مرتبط این است که متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی را به سمت گروه‌های پشتیبان هدایت تا از نظر کمی و کیفی بازخورد بهینه‌ای داشته باشد.
وی با اشاره به تاثیر مشاغل خانگی در کمک به رفع معضل بیکاری گفت: اشتغالزایی، ایجاد و توسعه فناوری، ایجاد ثروت در جامعه، ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاری، ایجاد و گسترش بازارهای جدید، ارتقای رفاه در جامعه، ساماندهی و استفاده اثربخشی از منابع از جمله مهم‌ترین تأثیرات کارآفرینی در جامعه به شمار می‌رود
شهریارپور بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام در این استان تأکید کرد و گفت: افرادی که در گذشته تسهیلات خود را دریافت کرده‌ اما طرح در دست اجرای این افراد به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام مانده است نیز می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.
مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به‌منظور پرداخت تسهیلات به این افراد یک میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول