اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال‌ جاری صورت گرفت؛

ایجاد 350 طرح خوداشتغالی توسط کمیته امداد دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی دهدشت با اشاره به اینکه امسال در این شهرستان از سوی این نهاد باید 2 هزار شغل جدید ایجاد شود، گفت: تا‌کنون 350 طرح خود اشتغالی توسط کمیته امدد در این شهرستان ایجاد شده است.

ایجاد 350 طرح خوداشتغالی توسط کمیته امداد دهدشت
عنایت رحیمی صبح امروز در بازدید از طرح‌های خوداشتغالی کمیته امداد دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: هدف ما در کمیته امداد توانمندسازی افراد زیر پوشش است که در این راستا در سال جاری خدماتی در بخش‌های اشتغال، خودکفایی، احداث مسکن، ساخت آشپزخانه، سرویس بهداشتی، خدمات فرهنگی و دانشجویی، خدمات بهداشتی درمانی، پرداخت مستمری و کمک‌های موردی با اعتباری افزون بر 233 میلیارد ریال صرف خواهد شد.

*1500 دانشجوی دهدشتی از خدمات امدادی کمیته امداد بهره می‌برند
رئیس کمیته امداد دهدشت افزود: هم اکنون 10 هزار و 800 خانوار با جمعیت 39 هزار و 900 نفر زیر پوشش قرار دارند که از این تعداد 8 هزار و 100 نفر دانش‌آموز و هزار و 500 نفر دانشجو از خدمات امدادی بهره‌مند می‌شوند.
رحیمی با اشاره به اینکه امسال در این شهرستان از سوی این نهاد باید 2 هزار شغل جدید ایجاد شود، گفت: تا‌کنون 350 طرح خود اشتغالی ایجاد شده است.
رحیمی بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال هزار و 200 وام کارگشایی برای رفع مشکلات فوری با ارزشی بالغ بر 6 میلیارد ریال به افراد زیر پوشش واگذار شد.

*معرفی 390 خانوار مددجوی دهدشتی برای دریافت وام 10 میلیونی
رحیمی افزود: 173 ساختمان با اعتبار 17 میلیارد و 300 میلیون ریال با پیشرفت بیش از 90 درصد در حال احداث برای مددجویان این شهرستان است که در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.
رئیس کمیته امداد امام خمینی دهدشت در ادامه گفت: لوله‌کشی گاز منازل 878 خانوار با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد تا مددجویان بتوانند از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شوند.
رحیمی با اشاره به بهسازی منازل افراد زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان گفت: تاکنون 390 خانوار را برای بهسازی مسکن و دریافت وام 100میلیون ریالی به بنیاد مسکن معرفی کرده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه اکنون در رویکرد جدید کمیته امداد باید توانمندسازی مددجویان را در دستور کار قرار دهیم، اذعان داشت: این نهاد با فرهنگ‌سازی و تغییر رویکردها نقش بسزایی در تولید و ایجاد بسترهای لازم برای کسب و کار در کشور دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول