اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

غضنفری تأکید کرد:

آذرماه آخرین مهلت پرداخت اقساط تسهیلات انرژی واحدهای صنعتی

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مهلت پرداخت بدهی واحدهای صنعتی به بانک‌های اعطا کننده تسهیلات انرژی تا آذرماه جاری تمدید شد.

آذرماه آخرین مهلت پرداخت اقساط تسهیلات انرژی واحدهای صنعتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی غضنفری در نشست با فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارتقای کیفی محصولات تولیدی در کشور به‌منظور رقابت با بازار جهانی لازم است تا تولیدکنندگان در پروسه تولید خود به دو مولفه کیفیت و کمیت بیش از پیش توجه ویژه داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به تسهیلات پرداختی از سوی صندوق توسعه ملی، گفت: به‌منظور فراهم سازی شرایط و بستر مناسب در راستای حمایت از صنایع بزرگ و. کوچک در کشور استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.
غضنفری از اختصاص بسته‌های حمایتی دولت به فعالان صنعت کشور پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تاکنون افزون بر سه بسته حمایتی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور پرداخت شده است که گامی موثر در راستای حمایت از صنعت کشور است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به میزان این تسهیلات، افزود: تاکنون حدود 10 هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات انرژی در 25 رشته صنعتی به واحدهای تولیدی فعال در گستره کشور اختصاص یافته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز با هدف تداوم حمایت‌های دولت از بخش صنعت اعطای یک بسته حمایتی به‌منظور بازسازی صنایع کوچک در دستور کار قرار گرفته است.
غضنفری ادامه داد: مجموع اعتبارات این بسته حمایتی شامل 3 هزار میلیارد ریال اعتبار است که به زودی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
وی میزان اعتبار مورد نیاز بسته حمایتی تسهیلات پرداختی دولت در راستای بازسازی صنایع بزرگ را 40 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون 500 واحد صنعتی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده‌اند.
در این جلسه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی، صنعتی و تولیدی استان چهارمحال و بختیاری به بیان مشکلات خود پرداختند.
در این نشست نمایندگان اتحادیه‌های صنفی، صنعتی و تولیدی استان چهارمحال و بختیاری خواستار تسریع در اختصاص اعتبارات و یارانه‌های در نظر گرفته شده از سوی دولت توسط بانک‌های عامل شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول