اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مشاور سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران خبر داد:

تسهیلات تشویقی برای شرکت‌های معرف سرمایه‌گذار خارجی

خبرگزاری فارس: مشاور سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران از تسهیلات تشویقی برای شرکت‌های معرف سرمایه‌گذار خارجی در کشور خبر داد.

تسهیلات تشویقی برای شرکت‌های معرف سرمایه‌گذار خارجی
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، شراگیم شمس ظهر امروز در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر اظهار کرد: در بودجه سال 90ردیفی برای تشویق شرکت‌هایی که سرمایه‌گذار خارجی جذب می‌کنند، پیش‌بینی شده است.
وی بابیان اینکه رشد هشت درصدی اقتصاد کشور از اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنج ساله توسعه است گفت: برای رسیدن به این رشد هشت درصدی با منابع داخلی امکان نخواهد بود و جذب منابع خارجی نیز لازم است.
مشاور سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران تصریح کرد: سرمایه‌گذاری خارجی می‌تواند به صورت مستقل و یا با مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باشد.
وی در ادامه سخنان خود در این همایش گفت: از طریق صادرات می‌توانیم به سرمایه‌گذاری خارجی برسیم.
مشاور سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، اختلال در فضای کسب و کار کشور را از مشکلات سرمایه‌گذاری اعلام کرد و افزود: سرمایه‌گذار در سردرگمی است چرا که برای جواز تأسیس سیر مسیر و ادارات مربوطه طولانی است.
شمس همچنین از راه‌اندازی سایت و چاپ کتاب برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور خبرداد.
نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان اهر امروز با حضور بیش از 500 نفر از صاحبان صنایع، کارآفرینان و بخش خصوصی استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
پس از مراسم افتتاحیه، 80 فرصت شناسایی شده سرمایه‌گذاری در شهرستان اهر در بخش‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن به سرمایه‌گذاران در قالب پانل‌های تخصصی ارائه شد.
بر اساس این گزارش، فرماندار،امام جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون اقتصادی استانداری آذربایجان‌شرقی از سخنرانان مراسم افتتاحیه این همایش بودند که همگی ضمن لزوم توجه ویژه به سرمایه‌گذاری و انجام فعالیت‌های اقتصادی مولد برای توسعه و اشتغال‌زایی در استان، بر حمایت گسترده و پشتیبانی کامل مدیران و مسئولان استانی و شهرستان اهر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول