اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان اردبیل خبر داد:

معرفی 12 طرح برای بهره‌مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان اردبیل گفت: 12 طرح برای بهره‌مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملی معرفی شدند.

معرفی 12 طرح برای بهره‌مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدجعفر عظمایی پیش از ظهر امروز جلسه شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: باید از تسهیلات این صندوق که به شکل مناسب و در یک فرصت زمانی مطلوب ارائه می‌شود استفاده کنیم و اجازه دهیم صنعتگران این بخش شایسته و بهتر از این فرصت بهره بگیرند.
وی با یادآوری اینکه در اعمال ماده 28 قانون بودجه سال 90 پرداخت شش درصد سود از سوی بهره‌برداران و نفع‌برندگان باید به معنای حقیقی شفاف‌سازی شود، افزود: ‌ذهنیت پرداخت شش درصد سود اضافی سبب شده تا آنها خود را ملزم به مراجعه به بانک‌ها و تقسیط بدهی خود نکنند.
این مسئول از فعال کردن کمیته‌ای مشخص در این ارتباط به دبیری اتاق بازرگانی استان خبر داد و گفت: در قالب این کمیته‌ها سعی می‌کنیم واحدهای صنعتی بدهکار را با شفافیت و روشن‌سازی به بهره‌گیری از مزایای ماده 28 ترغیب و تشویق کنیم.
رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان اردبیل تصریح کرد: اگر صاحبان واحدهای صنعتی و تجاری ما نتوانند از فرصت بخشودگی جرایم و استمهال تسهیلات بانکی استفاده کنند در سال‌های آینده دیگر امکان فرصتی استثنایی همچون ماده 28 وجود نخواهد داشت.
عظمایی در مورد پرونده‌های ارجاعی به بانک‌ها از محل طرح‌های مشاغل خانگی گفت: تا کنون از بین دو هزار و 944 پرونده تشکیل شده، یک هزار و 348 مورد را برای بهره‌‌مندی از تسهیلات بانکی به بانک‌های عامل معرفی کردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان صنعت، تجارت و معدن استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این زمینه از 15 طرح پشتیبان نیز 11 طرح پشتیبان متعلق به حوزه صنعت معدن و تجارت با ظرفیت اشتغالزایی 450 نفر بوده است.
مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) نیز در این جلسه با بیان اینکه برای 800 فرصت اشتغال خانگی از طریق این صندوق مجوز صادر شده است، گفت: به این صندوق 15 طرح پشتیبان معرفی شده که ما در پرداخت آن با مشکلی مواجه نیستیم.
قدیر اللهوردی‌زاده افزود: پیشنهاد می‌کنیم در تخصیص سهم شهرستا‌‌ها و همچنین طرح‌های پشتیبان بین سیستم بانکی به سویه اعمال قانون شده و طرح‌ها معرفی شوند.
وی در ادامه مشکل سیستم رصد را در ثبت شاغلان مشکل نیروی انسانی ندانست و  ابراز داشت: مشکل کندی حرکت سیستم است که سبب می‌شود ما در ثبت آمار یک نفر مشغول به کار شده 20 دقیقه معطلی را شاهد باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول