اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس امور تولیدات دامی جهادکشاورزی گنبدکاووس خبر داد:

پرداخت تسهیلات 550 میلیون ریالی به مرغداران گنبدی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور تولیدات دامی جهادکشاورزی گنبدکاووس گفت: به هر واحد مرغداری 550 میلیون ریال تسهیلات یارانه‎دار پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات 550 میلیون ریالی به مرغداران گنبدی
به گزارش خبرگزاری فارس ازگرگان، علیرضا میرشکار عصر امروز در جمع اعضای اتحادیه مرغداران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: این تسهیلات در راستای طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت پرداخت می‌شود و هدف از آن افزایش بهره‌وری در واحدهای مرغداری است.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی شده به هر واحد مرغداری با ظرفیت 10 تا 15 هزار قطعه مرغ تسهیلات یارانه‌دار پرداخت شود و همه واحدهای مرغداری تا پنج سال آینده تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
میرشکار با بیان اینکه حمایت دولت از بهینه‌سازی مصرف سوخت در واحدهای مرغداری به دو شیوه صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: در شیوه نخست با مشارکت بانک کشاورزی و با اعطای تسهیلات ارزان قیمت یا قرض‌الحسنه بهینه‌سازی صورت می‌گیرد.
رئیس اداره امور تولیدات دامی جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس اضافه کرد: در شیوه دوم تولیدکنندگان با مشارکت صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به صورت خود اجرایی این طرح را اجرایی خواهند کرد.
وی همچنین افزود: در شیوه مشارکتی با بانک کشاورزی تسهیلات قرض الحسنه در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد و در شیوه خود اجرایی با مشارکت صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی 35 درصد از هزینه‌ها به صورت بلاعوض در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.
رئیس اداره امور تولیدات دامی جهادکشاورزی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در شیوه خود اجرایی، عملیات طرح بهینه‌سازی توسط مرغدار و با همکاری اتحادیه مرغداران اجرا می‌شود و زمانی که این طرح انجام شد 35 درصد هزینه به صورت بلاعوض به مرغداران پرداخت می‌شود.
میرشکار اظهار داشت: شهرستان گنبدکاووس با داشتن 162 واحد مرغداری و تولید سالانه 30 هزار تن گوشت سفید مقام اول تولید را در استان گلستان دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول