اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه دشتی خبر داد:

راه‌یابی تیم فوتسال بسیج دشتی به مرحله کشوری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: تیم فوتسال بسیج ناحیه دشتی با قهرمانی در مسابقات استانی فوتسال بسیج به مرحله کشوری راه یافت.

راه‌یابی تیم فوتسال بسیج دشتی به مرحله کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی بعد از ظهر امروز در همایش فرهنگی ورزشی گروه‌های ذوالفقار بسیج به مناسبت دهه ولایت اظهار داشت: ورزش سبب شور و نشاط در جامعه می‌شود و امروز باید ورزش در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین نعمت‌هایی که ما باید شکرگزار خداوند باشیم نعمت تندرستی و سلامت است که عامل مهمی در موفقیت انسان است.
کاظمی ادامه داد: ورزش ابزاری موثر برای جسم و روح انسان بوده و سبب ارتقای فرهنگ و تربیت اخلاقی در انسان می‌شود.
وی به نقش ورزش در پیشگیری از نارسایی‌های جسمی اشاره کرد و گفت: رمز سلامت روح و جسم در دختران و پسران جوان امروز ورزش است که باید به آن توجه بیشتری شود.
فرمانده سپاه دشتی خاطرنشان کرد: برای گسترش فعالیت‌های ورزشی باید هزینه کرد و با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی فضای لازم را برای حضور جوانان در این عرصه فراهم کرد.
وی از راه‌یابی تیم فوتسال بسیج دشتی در مسابقات کشوری خبر داد و افزود: تیم فوتسال بسیج ناحیه دشتی با قهرمانی در مسابقات استانی فوتسال بسیج به مرحله کشوری راه یافته است.
کاظمی ضمن تقدیر از ورزشکاران، مربیان و مجموع تربیت بدنی بسیج ورزشکاران دشتی در دستیابی به این موفقیت بر حمایت از این تیم تاکید کرد.
در پایان پس از اجرای سرود، ورزشکاران ووشو به نمایش‌های رزمی پرداختند و از سه ورزشکار ووشو و 15 نفر از اعضای تیم فوتسال بسیج دشتی توسط فرماندار دشتی تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهدا شد.
 انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول