اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‏ها محقق شد؛

معرفی برگزیدگان ورزشی بسیج در سمنان

خبرگزاری فارس: برگزیدگان مسابقات ورزشی بسیج در سمنان، با پایان این دوره از رقابت‏ها معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان ورزشی بسیج در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مسئول تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز در تشریح این نتایج اظهار داشت: مسابقات استانی قهرمانی ورزش بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) در رشته‌های تیراندازی و دارت خواهران در گرمسار با حضور تیم‌های نواحی سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان و میامی برگزار شد.
صادق هروی افزود: در رشته دارت، 24 نفر و در رشته تیراندازی نیز 24 نفر در دو ماده تفنگ بادی و تپانچه در این مسابقات شرکت کردند.
وی ادامه داد: نفرات برتر در رشته دارت بزرگسالان به ترتیب منیره شریعتی از شاهرود، نیلوفر عوض‏زاده از گرمسار و نیره هراتیان از دامغان و اختر قرغی از شاهرود مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
مسئول تربیت‌بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: در رشته دارت نوجوانان، مریم هراتیان از دامغان به مقام اول دست یافت.
هروی افزود: در رشته تیراندازی ماده تفنگ بادی به ترتیب مهتاب کردوانی از گرمسار، مریم صادقی‌نژاد از دامغان و فائزه بلوچی از گرمسار مقام اول تا سوم را کسب کردند.
وی بیان کرد: در رشته تیراندازی ماده تپانچه نیز به ترتیب فاطمه قاسمی، فرشته میرآخوری و نیلوفرعوض‏زاده از گرمسار به مقام اول تا سوم دست یافتند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول