اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسامی برگزیدگان جشنواره ورزشی بسیج اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول تریبت‌ بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اسامی تیم‌های برگزیده ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج را که با عنوان «بیداری اسلامی و آزادی فلسطین» به مدت دو روز در اصفهان برگزار شد، اعلام کرد.

اسامی برگزیدگان جشنواره ورزشی بسیج اعلام شد
علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در رشته والیبال برادران شهر کاشان اول، ناحیه امام رضا اصفهان (ع) دوم و تیم خمینی‌شهر سوم شد و در والیبال خواهران تیم‌های شهرهای برخوار، کاشان و نجف آباد به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
وی درباره برگزیدگان تیم فوتسال برادران نیز تصریح کرد: در فوتسال دسته یک تیم اعزامی از شهرستان لنجان اول، اردستان دوم و کاشان سوم شد.
مسئول تربیت‌ بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) افزود: همچنین در فوتسال دسته دو برادران تیم‌های خمینی‌شهر، ناحیه امام علی(ع) و تیران و کرون مقام اول تا سوم را به دست آوردند.
وی درباره برگزیدگان رشته پینگ‌پنگ خواهران نیز بیان کرد: در این رشته انفرادی نیلوفر عبادی از ناحیه امام صادق(ع) اول شد و نرگس شاه‌نظری از شاهین شهر و سحر شایگان از ناحیه امام صادق(ع) به ترتیب دوم و سوم شدند.
قاسمی تاکید کرد: در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولان ورزشی در سالن‌های امین و شهید آقا بابایی برگزار شد به نفرات برتر کاپ و احکام قهرمانی و جوایزی ارزنده اهدا شد.
وی به تفاوت مهم جشنواره امسال با سال گذشته اشاره و ادامه داد: مسابقات امسال با هدف فرهنگ‌سازی و آینده‌نگری تنها در بین نوجوانان 15 تا 17 سال برگزار شد.
مسئول تربیت‌ بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) همچنین با بیان اینکه در مسابقات انفرادی رزمی کشوری ده تیم از اصفهان حائز مقام کشوری شدند تصریح کرد: در این مسابقات 12 تیم شرکت داشتند که تیم‌های ورزش پهلوانی مقام اول کشوری را کسب کرد، تیم‌ آمادگی جسمانی دوم و تیم‌های طناب‌کشی، کاراته و پینگپنگ برادران مقام سوم کشوری را به دست آوردند.
وی افزود: همچنین از بین بانوان شرکت‌کننده در این مسابقات تیم تیر و کمان اول شد و تیم‌های آمادگی جسمانی، دارت و تیراندازی مقام سوم را کسب کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول