اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای دیدار مقابل روسیه؛

فوتسالیست‌های صبای قم به تیم ملی امید دعوت شدند

خبرگزاری فارس: دو بازیکن تیم فوتسال صبای قم برای دیدار دوستانه تیم‌های ملی امید ایران و روسیه به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند.

فوتسالیست‌های صبای قم به تیم ملی امید دعوت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم ملی فوتسال کشورمان به تازگی از مسابقات جایزه بزرگ برزیل ملقب به جام جهانی کوچک و کسب مقام چهارم این مسابقات بازگشته است، بار دیگر رقابت‌های لیگ برتر با توجه به در پیش بودن بازی‌های تدارکاتی تیم‌های ملی امید و بزرگسالان با تیم ملی روسیه با تاخیری کوتاه مدت مواجه خواهد شد که به همین منظور کادر فنی تیم امید فوتسال اسامی ۱۴ بازیکن را برای بازی با روسیه اعلام کرد.
این در حالی است که تا کنون 9 هفته از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گذشته است و برای دیدار تیم ملی امید با یکی از قوی‌ترین تیم‌های فوتسال جهان یعنی روسیه، از سوی کادر فنی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امید فوتسال کشورمان اعلام شد.
در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان، نام دو بازیکن تیم فوتسال صبای قم دومین تیم جدول رده بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی ناصر اطمینان و علیرضا وفایی نیز به چشم می‌خورد که این دو بازیکن در کنار سایر دعوت شده‌ها در تمرین تیم ملی شرکت می‌کنند.
علاوه بر بازیکنان تیم فوتسال صبای قم، سپهر حیدری، اسماعیل عباسیان، میثم خیام، محمدزارعی، مسعود سعادتی، بابک سهرابی، میلاد چراغی، محمد بیضایی، سید رضا موسوی، مسلم رستمی‌ها، علی عابدین و علی اسعدی دیگر دعوت شده‌ها هستند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال امید کشورمان که در واقع پشتوانه تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان به شمار می رود، این بازیکنان باید ساعت 12 روز شنبه 21 آبان ماه خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل آسمان شهر اصفهان معرفی کنند.
همچنین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی امید کشورمان، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌کنند.
ناصر اطمینان و علیرضا وفایی در حالی به تیم ملی فوتسال امید کشورمان دعوت شده‌اند که در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتسال صبای قم به مصاف حریفان می‌روند و تا این هفته با صبای قم مکان دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.
تیم فوتسال صبای قم در 9 هفته اخیر سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم‌های فوتسال پرسپولیس تهران، میثاق تهران، راه ساری، حفاری اهواز، ارن فارس، دبیری تبریز،گسترش فولاد تبریز و شهرداری ساوه به پیروزی رسیده است و در حال حاضر بعد از تیم‌ صنایع گیتی پسند 25 امتیازی با 24 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی مسابقات ایستاده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول