اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار فرون‌آباد:

بسیج در عرصه کشور نقش پیشرو و اساسی دارد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی کشور گفت: بسیج در عرصه کشور نقش پیشرو و اساسی دارد.

بسیج در عرصه کشور نقش پیشرو و اساسی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش علی بندعلیان در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن عید قربان و غدیر و دهه ولایت اظهار کرد: امروز بسیج در عرصه‌های سازندگی‌، عمران و آبادانی نقش پیشرو و اساسی دارد.
شهردار فرون‌آباد بسیج را یکی از نهادهای بزرگ مردمی دانست و افزود: با توجه به اهمیت هفته بسیج و بیان واقعیت‌ها و رشاد‌ت‌های جوانان بی‌ادعا در دفاع از خاک و ناموس و اعتقادات برآن هستیم تا با برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته بسیج گام کوچکی در این راستا برداریم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج از مردم و رهبری الهی ولی فقیه بهره می‌برد و بسیجیان سربازان آماده و جان برکف رهبری هستند.
علیان عنوان کرد: دشمن از شنیدن نام بسیج متزلزل می‌شود و کارنامه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی درخشان است.
وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان دین و بشریت با تجربه شکست در مقابل ملت‌های مسلمان به‌ویژه در دوران دفاع مقدس، جنگ لبنان و غزه به این نتیجه رسیده‌اند که شاید جنگ نرم موفق عمل کند.
شهردار فرون‌آباد اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های بسیج مستضعفان مبارزه در جنگ فر هنگی با دشمن است، در جنگ افکار خاکریزهای دشمن و خودی بسیار نزدیک است.
وی اضافه کرد: جنگ نرم مبارزه استکبار با ارزش‌ها، اسلام، انقلاب اسلامی، اعتقادها و باورهای مردم است و نخبگان و فرهیختگان در مقابله با این جنگ وظایف سنگینی را بر عهده دارند.
علیان خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند تا زمانی که بسیج و فرهنگ بسیجی وجود دارد نمی‌توانند توطئه‌های خود را پیاده کنند و به این دلیل با تهاجم فرهنگی به دنبال وارد کردن جوانان کشور در عرصه‌های دیگر هستند.  
در ادامه این نشست تمام حاضران در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان مراسم مصوب شد مراسم یادواره شهدای شهر فرون‌آباد با حضور مسئولان شهرستانی و محلی در روز چهارشنبه دوم آذر ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء در محل مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر فرون‌آباد برگزار شود.
این گزارش حاکی است، نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته بسیج با حضور رئیس، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار فرون‌آباد، فرماندهی بازرسی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) شهرستان پاکدشت و فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج شهر فرون آباد در دفتر شهردار فرون آباد برگزار شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول