اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده بسیج خواهران تویسرکان:

رسالت بسیج کادرسازی در راستای جهاد فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج خواهران شهرستان تویسرکان گفت: یکی از رسالت‌های ارزشی بسیج در عصر حاضر کادرسازی دوباره برای جهاد فرهنگی در برابر برنامه خاموش دشمن در خاکریز نبرد جدید است.

رسالت بسیج کادرسازی در راستای جهاد فرهنگی است
مهین نانکلی امروز صبح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از تفکیک گردان الزهرا به منظور توسعه گردان در پایگاه‌های مقاومت سطح شهرستان خبر داد و افزود: گردان‌های حضرت خدیجه (ع) شهرک شاهزید، الزهرا (ع) شهر سرکان، سوده سرابی تویسرکان در حال حاضر تشکیل و فعال هستند.
وی با اشاره اینکه یکی از اهداف متعالی این مهم حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، تأکید کرد: شجره طیبه صالحین، برآیند مطالعات و تحقیقات عمیق در گسترده وسیع به منظور دانش‌افزایی است که رفتارگرایی را همگام با تربیت و رفتارسازی ایجاد و تعمیق می‌بخشد.
نانکلی با اشاره به اینکه تفکیک گردان الزهرا (س) از اواخر سال 88 به تدریج در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: تمام نیروهای فعال بسیجی عضو گردان الزهرا (س) در پایگاه‌های سطح شهرستان مستقر و ارکان گردان به عنوان گردان ذوالفقار با هدف پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از پایگاه‌ها عمل خواهد کرد.
وی از فراخوان گردان الزهرا (س) در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: فراخوان با حضور مسئولان امر اطلاع‌رسانی و آگا‌ه‌سازی‌های لازم به اعضای در راستای رویکرد کاربردی طرح ملی حلقه‌های صالحین با بهرمندی از کارشناسان مربوطه در تمام عرصه‌ها انجام شده است.
وی تاکید کرد: راه‌اندازی حلقه‌های تربیتی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت با رویکرد تغییر رفتار در مخاطبان مبتنی بر مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با ساماندهی بسیجیان فعال در درون حلقه‌های شجره طیبه صالحین عملیاتی خواهد شد.
این مسئول ارتباط خانواده‌ها در همه حوزه‌ها با سرگروه‌های حلقه صالحین را رابطه دوسویه خواند و اظهار داشت: تثبیت عضویت در حلقه های مربوطه برای فعالیت با اولویت مولفه‌های سن، تحصیلات و ارائه خدمات متناسب اعضا صورت می‌گیرد.
نانکلی با بیان اینکه تعالی و تربیت فرد هدف عمده حلقه‌های صالحین است، یادآور شد: برنامه‌های حلقه‌های صالحین در راستای رشد و تعالی اقشار مختلف جامعه هدف‌گذاری شده است.   
وی پایگاه‌های مقاومت بسیج را کانون تعلیم و تربیت و بستر ساخت نیروهای انقلابی نه صرفاً تجمع افراد معرفی و اذعان کرد: یکی از رسالت های ارزشی بسیج در عصر حاضر کادرسازی دوباره در راستای جهاد فرهنگی در برابر برنامه خاموش دشمن در خاکریز نبرد جدید است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول