اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شمس:

تا زمانی که مسئولان فوتسال، افراد حاضر باشند برنمی‌گردم

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: تا زمانی که مسئولان فوتسال افراد حاضر باشند هرگز به تیم ملی بر نمی‌گردم.

تا زمانی که مسئولان فوتسال، افراد حاضر باشند برنمی‌گردم
حسین شمس در حاشیه دوره توجیهی مربیگری فوتسال در کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: نوکری برای مردم بالاترین افتخار برای حسین شمس است اما گویی مسئولان زورشان بیشتر از من است.
وی در مورد وضعیت کنونی خود بیان داشت: برای خدمت به مملکتم و ورزش ایران به تیم ناشنوایان پیوستم تا با این تیم پرانگیزه بتوانیم افتخاری دیگر برای ورزش کشورمان به دست آوریم و قهرمانی رقابت‌های جهانی سوئد را کسب کنیم.
مدیر تیم فوتسال ناشنوایان ایران اضافه کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی بازی‌های تدارکاتی فراوانی انجام داده‌ایم و البته در این دیدارها هرگز به دنبال کسب نتیجه نبودیم با این حال توانستیم تیم گیتی‌پسند، صدرنشین لیگ فوتسال ایران را نیز متوقف کنیم.
شمس در بخش دیگری از سخنان خود در مورد وضعیت فوتسال کاشان نیز بیان داشت: وضعیت فوتسال کاشان نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر کشور در شرایط مطلوبی بسر می‌برد و حتی فوتسال کاشان از این حیث رقابت خوبی با استان قم دارد. 
وی با تأکید بر اینکه کاشان شایستگی داشتن یک تیم در لیگ برتر فوتسال کشور را دارد ابراز داشت: امید است با تعاملی که میان مسئولان فوتبال کاشان صورت می‌گیرد نسبت به تیمداری این شهرستان حداقل در لیگ دسته اول اقداماتی اساسی انجام شود.
شمس از احتمال حضور تیم دسته اولی استیل آذین در کاشان نیز خبر داد و گفت: پس از ذوق و شوقی که پس از ورود به کاشان از سوی علاقمندان فوتسال مشاهده کردم تصمیم گرفتم پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهم.
مدرس فوتسال فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در ادامه با اشاره به سواد و دانش قابل توجه مربیان فوتسال کاشانی تصریح کرد: فوتسال کاشان از  گذشته مطرح بوده و امید است با راه‌اندازی لیگ فوتسال کاشان که انسجام بیشتری به این رشته در کاشان می‌دهد طعم فوتسال این شهرستان را بیش از پیش بچشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول