اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل تیم فوتسال راه ساری:

با استعفای سرمربی فوتسال راه ساری موافقت نشد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل فوتسال راه ساری گفت: پس از باخت مقابل پرسپولیس تهران مصطفی آذری سرمربی تیم استعفا کرد که من استعفای وی را نپذیرفتم.

با استعفای سرمربی فوتسال راه ساری موافقت نشد
سعید نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: آذری یکی از مربیان خوب و با اخلاق فوتسال مازندران است که در چند سال حضور راه ساری در لیگ برتر همواره در کادر فنی تیم فعالیت داشت.
وی گفت: پس از ناکامی متعدد راه ساری در لیگ آذری چند بار به طور کتبی و حضوری استعفای خود را تحویل باشگاه داده، که با تشکیل جلسه و مشکلات موجود مالی در باشگاه استعفایش پذیرفته نشد.
مدیرعامل فوتسال راه ساری ابراز داشت: از آذری رضایت کامل دارم، وی تمام تلاش و اندوخته‌های خود را برای موفقیت راه ساری انجام می‌دهد، ولی بنا به دلایلی با توجه به زیبا بازی کردن در لیگ امسال تیم در نتیجه‌ گرفتن، موفق نیست.
نجاریان گفت: به طور حتم در بازی مقابل فیروز صفه اصفهان مصطفی آذری به عنوان سرمربی روی نیمکت راه ساری خواهد نشست، و با قاطعیت از وی حمایت می‌کنم.
مدیرعامل  فوتسال راه ساری درباره وضعیت تیمش تصریح کرد: در 9 بازی گذشته با هفت شکست و دو پیروزی شش امتیاز کسب کردیم که نسبت به سال گذشته بسیار ضعیف و عملکرد بدی در جدول داشتیم.
وی در مورد میزان آمادگی بازیکنان این تیم گفت: تیم در حال حاضر در آمادگی تقریبا خوبی به سر می‌برد که با توجه به تمرینات فشرده و بدنسازی نیز بهتر از این خواهند شد.
نجاریان ابراز داشت: تیم راه امسال نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و تا حدودی با نتایج دور از انتظار در حاشیه، فشار روحی و روانی به سر می‌برد.
مدیر عامل راه ساری درباره بازی این هفته تیمش در برابر فیروز صفه اصفهان گفت: باید حتما در این بازی در حضور تماشاگران پرشور خود در سالن سید رسول حسینی پیروز میدان باشیم تا با کسب سه امتیاز تا حدودی در جدول صعود کنیم.
وی درباره تیم حریف نیز خاطر نشان کرد: فیروز صفه از تیم‌های خوب لیگ کشور است که توانسته در حضور چند ساله خود نتایج خوبی کسب کند ولی به طور حتم باید تیم راه ساری در این بازی برنده از بازی خارج شود.
به گزارش فارس؛ تیم  فوتسال راه ساری از هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز شنبه بیست و یکم آبان از ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان فیروز صفه اصفهان است.
راه ساری هم اکنون از 9 بازی خود با دو پیروزی و هفت شکست با شش امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی چهارده تیمی جای دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول