اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه قهستان:

آمانو بر دیواری پوسیده تکیه زد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قهستان گفت: دبیر کل آژانس اتمی با خیانت به اعضا و نقض قوانین آژانس و تکیه بر دیوار پوسیده سردمداران نظام سرمایه‌داری زده است.

آمانو بر دیواری پوسیده تکیه زد
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حجت‌الاسلام علی خداپرست ظهر امروز در نشست سادات بخش قهستان با اشاره به اقدامات آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در تأمین منافع چند قدرت غربی اظهار داشت: هر کس فکر تجاوز به خاک مقدس ایران را در ذهن بپروراند باید منتظر پاسخی کوبنده و سیلی محکم ملت ایران باشد.
وی ضمایم گزارش آمانو را دست نوشته آمریکا و متحدانش دانست و تصریح کرد: این گزارش پیش از همه منابع توسط موسسه علم و امنیت بین‌المللی که بازوی پژوهشی سیا در امور فنی است منتشر شد و این امر حکایت از سناریویی از پیش طراحی شده توسط آمریکا و صهیونیست بین‌الملل دارد.
امام جمعه قهستان با اشاره به مضحک بودن ادعاهای آمریکا و هپیمانانش از نظر جهانیان به ویژه مردم آمریکا، اروپا و غاصبان فلسطین، ادامه داد: ادعاهای دروغ کاخ سفید نشینان در آمریکا آنقدر نخ نما شده که حتی بزرگترین دروغ‌پردازان صهیونیستی نیز به آن می‌خندند و آن را به تمسخر می‌گیرند.
خداپرست لازمه گسترش معنویت در جامعه را تحقق فرهنگ علوی دانست و یادآور شد: در شرایطی که تمام جهان کفر کمر همت به برای نابودی اسلام بسته و همه توان و سرمایه خود را برای انحراف جوامع اسلامی به کار گرفته‌اند، تنها راه مقابله با توطئه‌های استکبار احیای فرهنگ غدیر و ولایت در جامعه جهان اسلام است.  
امام جمعه قهستان با بیان اینکه شخصیت امام علی(ع) بسیار ارزشمند است و باید برای نسل جوان این شخصیت و این جایگاه تبیین شود، ادامه داد: نسل جوان امروز ما نیازمند شناخت بیشتری نسبت به فرهنگ علوی هستند.
مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: مهم‌ترین مشکل روستائیان استان کاهش جمعیت و پراکندگی زیاد روستاها است.‌‌
سید محمد کاظم علوی از علم و آگاهی به عنوان ثروتی فناناپذیر یاد کرد و ادامه داد: حرکت در مسیر علم و عقل در شکوفایی عوامل مختلف توسعه از قبیل منابع طبیعی، فیزیکی و انسانی نقش به سزایی داشته و دارد.
وی تصریح کرد: با هدایت جوانان در مسیر جاده علم و معنویت می‌توان آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی رقم زد و در این میان نقش معلمان بسیار برجسته است.
بخشدار قهستان نیز گفت: بیشترین جمعیت سادات شهرستان در بخش قهستان و در سه روستای براندود، کلاته ملا و سیدان ساکن هستند.
سید غلامرضا صباغی با بیان این که در سال گذشته مبلغ 100 میلیون تومان برای انجام طرح مطالعاتی آبرسانی به شهر قهستان هزینه شده است، یادآور شد: در سال جاری نیز قریب 150 میلیون تومان برای اجرای عملیات آبرسانی به این شهر اختصاص یافته است.
بخشدار قهستان با اشاره به هزینه 3 میلیون تومانی در بخش فرهنگی روستای سیدان در سال جاری تأکید کرد: لازمه اجرای طرح فاضلاب این روستا اصلاح و ترمیم شبکه آبرسانی است که برای انجام آن مبلغ 220 میلیون تومان مورد نیاز است.
وی از اجرای طرح هادی روستای سیدان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: اجرای طرح هادی این روستای به 59 میلیون اعتبار نیازمند است که در صورت اختصاص تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول