اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه ابهر:

گزارش آمانو تیر خلاصی بر حیثیت آژانس بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت:‌ این گزارش فرمایشی این دیکته‌خوان غرب تیر خلاصی بر حیثیت آژانس بود.

گزارش آمانو  تیر خلاصی بر حیثیت آژانس بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه راه رسیدن به تقوای الهی قرآن و اهل‌ بیت است، اظهار داشت: انسان بدون اهل ‌بیت بی‌تقوا بوده و دینی ناقص دارد.
وی افزود: اگر فردی بخواهد انسان باتقوا باشد باید در مبدأ شناسی، معاد‌ شناسی و امام‌ شناسی قوی باشد، چرا که رسیدن به تقوای الهی نیاز به وسیله داد که اهل‌ بیت آن وسیله محسوب می‌شوند.
خطیب جمعه ابهر تصریح کرد: اگر بخواهیم به خدا معرفت پیدا کنیم باید این امر به وسیله اهل ‌بیت باشد و همان‌ گونه که شناخت خدا بدون خود شناسی مقدور نیست، شناخت خدا بدون امام ‌شناسی هم مقدور نخواهد بود.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم گذراندن عمر از سوی مردم در مسیر بندگی و تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: باید همگان در مسیر مطالعه و ترویج فرهنگ مطالعه گام بردارند، چرا که باید برای وضعیت کتاب و کتاب‌خوانی خود پیراهن عزا پوشیده و عزاداری کنیم.
حجت‌الاسلام رحیمی اضافه کرد: متاسفانه فرهنگ مطالعه از خانواده‌ها رخت بر بسته است که والدین، معلمان و مدیران مدارس نباید اجازه دهند که وقت بچه‌ها بیهوده هدر برود.
وی در ادامه به فرا رسیدن عید غدیر خم اشاره و بیان داشت: ولایت امیرالمؤمنین (ع) به اندازه‌ای مهم است که خداوند متعال به پیامبر اکرم(ص) عنوان می‌کند که اگر ولایت امیرالمؤمنین(ع) را اعلام نکنی، گویا هیچ کاری انجام نداده‌ای.
امام جمعه ابهر افزود: غدیر منحصر به یک زمان نبوده و باید سیره امام علی(ع) برای همه روشن شده و این سیره برای همه ملل الگو باشد و در این میان ما که مدعی شیعه بودن را داریم، در نوشتن‌ها، صحبت‌ کردن‌ها و در همه اعمال خود تابع امیرالمؤمنین(ع) باشیم.
وی به گزارش رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اشاره و تصریح کرد:‌ رئیس دیکته خوان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به منزله یک عروسک خیمه‌ شب‌بازی آمریکا است که این گزارش فرمایشی این دیکته‌خوان غرب تیر خلاصی بر حیثیت آژانس بود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول