اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه قیامدشت:

گزارش آمانو آبروی سازمان ملل و آژانس را برد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت با اشاره به گزارش مغرضانه آژانس علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت: این گزارش آبروی سازمان ملل و آژانس را برد و نشان داد که آمانو وابسته به رژیم صهیونیستی است.

گزارش آمانو آبروی سازمان ملل و آژانس را برد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: واقعه غدیر خم اصل ولایت در دین اسلام را تبیین کرد و امروز اساس دین خدا بر اصل امامت و ولایت استوار شده است.
امام جمعه قیامدشت افزود: حفظ دین و تبیین آن به عنوان دو خصوصیت منحصر به فرد عید سعید غدیر خم و اصل امامت و ولایت است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رسالت پیامبران تنها تبلیغ دین خدا بوده، اما حفظ و تبیین دین خدا بر عهده امامان و فقها است و به همین منظور همه مردم باید از پیروان راستین ولایت و رهبری باشند. 
شاهچراغی بیان کرد: غدیر تنها نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر، نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می‌کند و شیعه با درس گرفتن از واقعه غدیر تلاش کرد تا عاشورا مانند غدیر همیشه پایدار بماند.
امام جمعه قیامدشت بر انتقال وقایع و حوادث غدیرخم به نسل جوان تاکید کرد و افزود: یک جامعه نیازمند به ولایت و حکومت است، تا بتواند رشد سیاسی و علمی و اقتصادی خوبی داشته باشد و عامل حکومت موثرترین زمینه را برای جامعه فراهم می‌کند که روز غدیر خم روز اتصال نبوت با امامت است، بنابراین این روز و این واقعه از عظمت ولایی برخودار است.
وی تاکید کرد: زنده نگه داشتن عید غدیر برای این است که به تعبیر حضرت امام به ما یاد آوری کند که غدیر و ولایت غدیر منحصر به آن زمان نیست و در همه اعصار باید پیام آن زنده و جاوید باشد.
شاهچراغی با اشاره به گزارش آمانو در ارتباط با فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت: دبیر کل سازمان ملل در یک اقدام عجیب گزارش مغرضانه و بی پایه‌ای را علیه فعالیت هسته‌ای ایران منتشر کرد و به واسطه آن ثابت کرد آمانو یک وابسته به رژیم صهیونیستی است چرا که این گزارش مغرضانه که بر اساس خواسته آمریکا و اسرائیل تهیه شده هر چند کام آمریکایی‌ها را شیرین کرد اما بدانند که این گزارش زهری می شود که کام آنان را می سوزاند.
امام جمعه قیامدشت افزود: هدف آمریکا از تهیه و انتشار این گزارش ایجاد یک اجماع جهانی برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران است، متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر و راه اندازی جنجال ترور سفیر عربستان از دیگر اقداماتی است که در این راستا از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت اما دشمنان نظام باید بدانند که ایران اسلامی امروز در سایه ولایت فقیه همچون گذشته از همه این توطئه‌ها پیروزمندانه عبور می‌کند.
وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز ولادت علامه طباطبایی (ره) و آغاز هفته کتاب عنوان کرد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده استفاده زیاد از تلویزیون و اینترنت زیان بخش است اما مطالعه کتاب نه تنها زیان ندارد بلکه بهترین سر گرمی است و سالم ترین رسانه و دوست برای پر کردن اوقات فراغت است.
امام جمعه قیامدشت در پایان تصریح کرد: یکی از شاخص‌های مهم جامعه سالم میانگین مطالعه مردم آن جامعه در روز است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول