اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه فردوس:

آمانو عروسک خیمه شب بازی آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر فردوس از آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان عروسک خیمه شب بازی آمریکا و غرب یاد کرد.

آمانو عروسک خیمه شب بازی آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار داشت: باید به امریکا و غرب گوشزد کرد که آنها بارها تحریم‌ها را تشدید کرده و از آن نتیجه عکس گرفته‌اند.
وی افزود: گزارش یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و عروسک خیمه شب بازی آمریکا و غرب، مجدداً اتهامات واهی گذشته را در مورد نظامی بودن برنامه‌های هسته‌ای ایران تکرار کرده است.
حسینی تصریح کرد: آمانو این گزارش را زیر فشار مضاعف آمریکا منتشر کرده و برخی از تحلیل‌گران بر این باورند که این گزارش قطعه‌ای از قطعات پازل استراتژی مهار و کنترل ایران اسلامی است.
 
*گزارش جدید آژانس برای فشار به ایران بود
امام جمعه فردوس یادآور شد: تحولات و دگرگونی‌های منطقه حاکی از این واقعیت است که شکاف بین دولت و ملت در رژیم‌های سیاسی وابسته به آمریکا و غرب رو به فزونی و حرکت‌های مردمی در منطقه نه تنها ضد استبدادی، بلکه ضد استکباری است.
وی گفت: آمریکا و غرب قصد دارد از این گزارش در  راستای تشدید تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و همچنین عملیات نظامی، هوایی و دریایی علیه ایران استفاده کند.
حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه افسری امام علی(ع) افزود: پاسخ ملت ایران به هرگونه تهدید و تحریم، کوبنده و متلاشی‌کننده است.
 
* کشتی کاخ سفید در گرداب ایران غرق می‌شود
امام جمعه فردوس تصریح کرد: نمازگزاران فردوس و اسلامیه با پیروی از معظم‌له اعلام می‌کنند که ایران باتلاقی همچون عراق و افغانستان نیست بلکه ایران گردابی است که کشتی کاخ سفید را به درون اعماق تباهی و شکست پیش می‌برد.
وی یادآور شد: انسان‌های باتقوا در حالی که پاک و پاکیزه هستند روحشان توسط فرشتگان الهی قبض می‌شود و فرشتگان با سلام به آنها می‌گویند به سبب اعمالی که انجام داده‌اید وارد بهشت شوید.
حسینی با تبریک دهه ولایت گفت: عید غدیر روزی است که خداوند متعال آن را روز یاس کافران، اکمال دین، اتمام نعمت الهی و رضایت الهی از دین اسلام نامیده است.
وی افزود: برای حفظ آیین اصیل اسلام و جلوگیری از تحریفات، تغییرات و خرافات و حفظ آن برای نسل‌های آینده نیاز به پاسداری است.
امام جمعه فردوس تصریح کرد: امام پاسدار آیین خداوند است و اگر امام نباشد سلیقه‌ها و افکار شخصی وارد مسائل دینی و اصالت پاره‌ای از قوانین از دست می‌رود و دستخوش تغییرات زیان‌بخشی نیز می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول