اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بروجرد:

آمانو مهره‌ای بی‌اختیار در دست آمریکاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: مدیر کل آژانس انرژی اتمی مهره‌ای بی‌اختیار در دست آمریکاست و با این اقدام خود باقی‌مانده حیثیت آژانس را از بین برد.

آمانو مهره‌ای بی‌اختیار در دست آمریکاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه گزارش جدید آمانو نیز بعد از انتشار معلوم شد، که چیز جدیدی ندارد و بر اطلاعات تکراری تکیه کرده که جمهوری اسلامی ایران نیز بارها جواب آن را داده است، گفت: پشت پرده تهدیدات بر علیه ایران پوچ و تو خالی است، زیرا دشمنان ایران اسلامی شهامت حمله نظامی به ایران را ندارند و فقط به دنبال به راه‌انداختن جنگ روانی هستند.
وی افزود: ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی بارها ثابت کرده که با این فشارها و تهدیدات تسلیم نمی‌شود و راه خود را تا آخر ادامه می‌دهد.
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی تسلیم تهدیدها و فشارها نمی‌شوند، گفت: گزارش مدیر کل آژانس انرژی اتمی کاملاً سیاسی است و این گزارش نشان می‌دهد که شخص مدیرکل از خود هیچ اختیار و اراده‌ای ندارد.
وی اظهار داشت: این گزارش در حالی منتشر شد، که قبل از آن رسانه‌های غربی جنجال فراوانی علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران به راه‌انداخته بودند.
امام جمعه بروجرد گفت: آنچه که مسلم است، این گزارش تحت فشارهای سیاسی آمریکا بر آژانس انرژی اتمی تهیه شده و کاملاً سیاسی و جنبه حقوقی ندارد.
وی یادآورشد: پاسخ ملت ایران به تجاوز دشمنان به گونه‌ای خواهد بود که آنان را از درون متلاشی می‌کند.
حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به واقعه مهم غدیر و هفته ولایت گفت: واقعه مهم غدیر استمرار شریعت نبوی در مسیر تاریخ است.
وی افزود: در هفته ولایت و عید غدیر مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی یک‌بار دیگر حماسه جاوید تاریخ اسلام را مرور کرده و پیمان خود با غدیر را تجدید می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول