اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه آستارا:

گزارش آمانو مغرضانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: گزارش هسته‌ای آمانو با هماهنگی عوامل اطلاعاتی آمریکا علیه ایران مغرضانه و جلسه رژیم صهیونیستی درباره حمله به نیروگاه هسته‌ای ایران مضحک است.

گزارش آمانو مغرضانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی امروز در نماز جمعه این شهر با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت حدود و تقوی الهی، اظهار داشت: تقوای دینی و الهی یعنی اینکه انسان خود را از آنچه از نظر دین و اصولی که دین در زندگی معین کرده و خطا، گناه، پلیدی و زشتی شناخته شده، حفظ و صیانت کند و مرتکب آنها نشود.
وی با بیان اینکه عمل برخی‌ها مطابق خوبان است اما خالص نیست، افزود: هر اعمالی که انسان انجام می‌دهد باید با نیت پاک و تنها برای رضایت خداوند باشد در این صورت است که انسان به درجه اخلاص می‌رسد.
خطیب جمعه آستارا با تبریک فرخنده میلاد حضرت امام هادی علی نقی (ع)، از عاشقان ائمه اطهار خواست تا با شرکت در مراسم‌های جشن این ایام با نیت خالص و تنها برای رضای خداوند از فیض و عنایت حق تعالی بهره‌مند شوند.
وی با تبریک به مناسبت عید بزرگ امامت و ولایت بیان داشت: در صورتی که مسلمانان جهان حول محور ولایت و امامت جمع شوند و جایگاه خود را پیدا کنند هیچ قدرتی در مقابل جهان اسلام نمی‌تواند ایستادگی کند.
اکرمی با بیان اینکه دشمنان اسلام به بهانه‌های مختلف می‌خواهند در جهان اسلام اختلاف ایجاد کنند، تصریح کرد: جهان اسلام به طرف یکپارچگی حرکت می‌کند و هر روز بر قدرت و عظمت اسلام افزوده می‌شود و ایستادگی مسلمانان جهان در برابر استکبار و دیکتاتورها مرهون وحدت و قدرت امامت و لایت است.
وی ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر شرق و غرب را وحدت ملت ایران و تبعیت از ولایت و امامت دانست و بیان داشت: لبیک یا حسین رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل نشات گرفته از لبیک یا حسین رزمندگان اسلام در کربلا بود.
امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه قیام مسلمانان در کشورهای منطقه علیه ظالمان نشان از قدرت و عظمت امامت و ولایت است اذعان داشت: باید قدر این نعمت الهی را بدانیم عظمت و قدرت ولایت و امامت را به جهانیان معرفی کنیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله طباطبایی سید والا مقام جهان اسلام و با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی، افزود: آنچه عامل پیشرفت و توسعه می‌شود مطالعه و تحقیق است و باید فرهنگ کتاب و مطالعه در جامعه نهادینه شود زیرا هر کسی که از کتاب، تحقیق و مطالعه دور باشد از بسیاری مسایل عقب می‌ماند.
اکرمی، گزارش مغرضانه آمانو دبیرکل آژانس بین‌‌المللی انرژی اتمی در باره ایران را بی‌پایه و اساس خواند و بیان داشت: آمانو این پیر ژاپنی با هماهنگی عوامل اطلاعاتی آمریکا گزارش مغرضانه علیه ایران انجام داد و در گزارش خود آورد که ایران فعالیت‌هایی را در ارتباط با توسعه ادوات انفجاری هسته‌ای انجام داده است در حالی که ما ساخت بمب اتم را شرعا حرام می‌دانیم.
وی، رژیم صهیونیستی غاصب را ضعیف‌تر از خانه عنکوبت دانست و ابراز داشت: جلسه این رژیم در باره حمله به نیروگاه هسته‌ای ایران مضحک است و در صورت هر گونه تحرک علیه ایران پاسخ دندان شکنی به آنان خواهیم داد.
امام جمعه آستارا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلکه هر گونه تهدیدى، پاسخى خواهد بود که از درون آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشى خواهد کرد، ادامه داد: رژیم غاصب دارای بمب هسته‌‌ای است و خود آمریکا نیز از بمب اتم استفاده کرده ولی با کمال وقاحت ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند و بدانند که ملت ایران هیچ هراسی از این تهدیدات ندارد.
وی در ادامه خواستار آگاه سازی جوانان درباره استفاده از مواد دخانی از طرف خانواده‌ها و اصحاب رسانه شد و استفاده از مواد دخانی را عاملی بر فروپاشی خانوده‌ها دانست.
اکرمی با تسلیت و محکوم کردن عمل ننگین حزب بعث، منافقان و عاملان جاسوسی آمریکا در ترور زوار گیلانی در سامرا خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند خونی که از مسلمانان ریخته می‌شود خون‌های دیگری به جوش می‌آید و ما شهادت را اوج سعادت و جانبازی را افتخار می‌دانیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول