اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس دانشگاه آزاد گچساران اعلام کرد:

ارسال 30 مقاله به همایش در کهکشان عرفان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: حدود 30 مقاله به دبیرخانه همایش در کهکشان عرفان ارسال شد که از میان آنها هفت مقاله به شکل پوستر و 5 مقاله به‌صورت سخنرانی در این همایش ارائه می‌شود.

ارسال 30 مقاله به همایش در کهکشان عرفان
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همایش یک‌روزه "در کهکشان عرفان" که در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و با حضور اندیشمندان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان در سالن همایش‌های این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: تحقیق روندی رسمی‌، منظم‌ و قوسی‌تر از روش علمی بوده و با ساختار منظم‌تری از کنکاش همراه است.
وی با اشاره به اینکه تحقیق مرحله تخصصی‌تر از روش‌شناسی علمی است، عنوان کرد: تحقیق و پژوهش منجر به ثبت دقیق مراحل و گزارش نتایج و دستاوردها می‌شود.
این مقام علمی گچساران بیان کرد: انسان موجودی تجربی بوده و حیات او در طول تاریخ به تدریج و براساس تجربیات نسل‌های پیشین تکوین می‌یابد.
زراعت‌کیش نقش تحقیق و پژوهش در زندگی انسان را بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: پیشرفت‌های بشر در طی دوران‌های مختلف تاریخ مدیون پژوهش و تحقیق بوده و باید برای ترویج پژوهش در میان دانشجویان و دانش‌آموزان تلاش کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تأکید بر پژوهش‌محوری ابراز داشت: کشور اسلامی ایران در خیزش توسعه‌ای و پیشرفت قرار دارد و پژوهش و تحقیقات سهم مهمی در این زمینه دارد.
زراعت‌کیش افزود: اگر تحقیقات و پژوهش به شکل عملیاتی و کاربردی انجام گیرد به مراحل و نتیجه‌های بهتر و مطلوبی دست می‌یابیم.
وی انجام کار زیربنایی را در فعالیت‌های پژوهشی مهم دانست و تصریح کرد: حوزه‌های پژوهشی باید در بحث کتابخانه الکترونیک، آزمایشگاه و کارگاه‌ها، وب‌سایت و پرتال کارآمد، کافی‌نت برای استادان و دانشجویان کارشناسی ارشد، مقالات ISI، مجلات علمی پژوهشی و همایش‌ها فعالیت بیشتری داشته باشد تا محققان برای انجام کارهای تحقیقاتی خود با سرعت بیشتری تلاش کنند.
دبیر علمی این همایش یک‌روزه نیز در این مراسم ادامه داد: حدود 30 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از میان آنها هفت مقاله به شکل پوستر و 5 مقاله به‌صورت سخنرانی در این همایش ارائه می‌شود.
هاشم محمدی تصریح کرد: نگاه به کشورهای توسعه‌یافته نشانگر این واقعیت است که پژوهش و تحقیقات سبب رفع بسیاری از نارسایی‌های این جوامع و حل مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف شده است.
وی افزود: در سال‌های اخیر جایگاه پژوهش و پژوهشگری نسبت به گذشته ارتقای چشمگیری یافته اما با وجود این هنوز برای رسیدن به مرز استاندارد، فاصله‌های زیادی وجود دارد.
به گزارش فارس، در پایان همایش یک‌روزه "در کهکشان عرفان" که توسط معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد، از مقالات برگزیده و برتر این همایش تجلیل شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول