اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون دانشگاه یاسوج خطاب به پژوهشگران این دانشگاه؛

عوض‌پور: اعتبارات پژوهشی کهگیلویه و بویراحمد را جذب کنید

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج گفت: اعضای هیئت علمی این دانشگاه با ارائه طرح‌های مورد نیاز استان، اعتبارات پژوهشی مصوب میان دانشگاه یاسوج و دیگر ادارات کهگیلویه و بویراحمد را جذب کنند.

عوض‌پور: اعتبارات پژوهشی کهگیلویه و بویراحمد را جذب کنید
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جلسه اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج با هئیت رئیسه این دانشگاه برگزار شد و مهم‌ترین مشکلات و کمبودهای این دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج در این جلسه گفت: این دانشگاه در زمینه ارائه طرح‌های مورد نیاز بخش‌های مختلف در استان کهگیلویه و بویراحمد با برخی ادارات از جمله صنایع و معادن تفاهم نامه همکاری داشته و در این زمینه اعتبارات خوبی نیز وجود دارد که لازم است اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج با ارائه طرح‌ها و پژوهش‌های لازم این اعتبارات را استفاده و برای پر کردن برخی خلاء‌های موجود قدم بردارند.
ابوالقاسم عوض‌پور افزود: اکنون چند سال است که این تفاهم‌نامه برای جذب اعتبارات در راستای نیاز این استان تمدید می‌شود ولی متاسفانه استقبالی از آن نشده که در صورت نبودن طرح مشخص و موثر در این زمینه اعتبارات این بخش برگشت خواهد خورد.
سید فردین تقی‌زاده نیز در این جلسه گفت: استقلال مالی دانشکده‌ها یکی از برنامه‌های اصلی این معاونت بوده ولی تاکنون امکان عملیاتی شدن آن وجود نداشت زیرا بودجه دانشگاه از محل درآمدهای اختصاصی آن به حدی نیست که بتوانیم این کار را انجام دهیم.
معاون اداری و مالی دانشگاه یاسوج افزود: کوتاه شدن دوره رسیدگی و صدور اسناد در این معاونت در دستور کار است که در این زمینه تلاش می‌شود با کاهش برخی مراحل غیر ضروری در طی مراحل اداری در وقت اساتید و اعضای هیئت علمی صرفه‌جویی شود.
به گزارش فارس در این جلسه برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج نظرات و دیدگاه‌های خود را در اداره بهتر امورات مختلف این دانشگاه ارائه دادند.
لزوم حمایت از فعالیت‌های پژوهشی، تسهیل روند ارتقاء اساتید، سرعت در پرداخت مطالبات و هزینه‌های پژوهشی، ساخت یک مهمان‌سرای در شان دانشگاه برای مهمانان علمی، برطرف کردن مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی، شفافیت در آیین‌نامه ارتقاء، تعیین شرایط مقالات مستقل از غیر مستقل، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های استاد تمامی و انتخاب کمیته منتخب دانشکده‌ها برای پیگیری برخی امور به‌منظور تلف نشدن وقت نیروهای علمی و اعضای هیئت علمی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شدند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول