اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان صورت گرفت؛

اجرای 30 برنامه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در نهاوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: بیش از 30 برنامه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی همزمان با پنج روز برگزاری بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان در نهاوند برگزار شده است.

اجرای 30 برنامه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در نهاوند
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، میثم مرادی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران فرهنگی نهاوند با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: این جشنواره نوعی نشاط اجتماعی بین آحاد مردم به خصوص نوجوانان و کودکان ایجاد کرده که موجب توسعه فرهنگی و هنری در سطح استان و شهرستان شده است.
وی افزود: از مهم‌ترین محورهای این جشنواره برگزاری همه برنامه‌ها توسط کودکان و نوجوانان بوده است که نوعی خودباوری و استقلال‌ رأی را در وجود کودکان و نوجوانان تقویت کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از استقبال بی‌نظیر کودکان و نوجوانان در زمان برگزاری برنامه‌های مختلف هجدهمین جشنواره در نهاوند خبر داد و بیان کرد: میانگین بیش از 5 هزار نفر از کودکان و نوجوانان در برنامه‌های مختلف و نشاط‌آور این جشنواره حضور داشتند که همراهی والدین در این برنامه‌ها از دیگر نکات جالب و اثرگذار این برنامه‌ها بود.
وی از ایجاد نمایشگاه عکس و همچنین نمایشگاه‌های عرضه و فروش کتاب و اقلام و لوزام مورد نیاز کودکان هم زمان با اجرای تئاتر در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه عکس از هنرمندان عکاسی با خلق بیش از 200 اثر عکاسی از طبیعت بی‌جان و نمایشگاه عرضه و فروش کتاب کودکان و نوجوانان در 2 هزار جلد در 200 عنوان از برنامه‌های جانبی این جشنواره در نهاوند بوده است.
مرادی به دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره با نام ایجاد غرفه حجاب و عفاف با حضور روحانیون و کارشناسان فرهنگی برای پاسخگویی به سؤالات شرعی مراجعان اشاره کرد.
وی از وجود ظرفیت‌های بالای فرهنگی در نهاوند گفت و اضافه کرد: شهرستان نهاوند به لحاظ زیرساخت‌های مناسب از قبیل فعالیت انجمن‌های 12گانه موسیقی، فرهنگی، هنری، خوشنویسی، نمایش، شعر و داستان نیازمند توجه مسئولان عالی استان در مساعدت به هنرمندان این شهرستان برای ادامه فعالیت هنری است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در این جشنواره بیش از 30 برنامه فرهنگی، آموزشی، هنری و... در نهاوند انجام شد که امید است این جشنواره با توجه با قول مسئولان تا چند سال آینده در استان ماندگار شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول