اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

مهم‌ترین وظیفه روحانیت آگاهی‌بخشی به مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مهم‌ترین وظیفه روحانیت در این برهه از زمان آگاهی‌بخشی به مردم است.

مهم‌ترین وظیفه روحانیت آگاهی‌بخشی به مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه پیش از ظهر امروز در گردهمایی مبلغان، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدان شهرستان نهاوند ترویج فرهنگ اسلامی را بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن خواند و اظهار کرد: دین مبین اسلام برای همه امور زندگی و روزمره انسان قانون و برنامه‌های مناسبی را ارائه کرده است.
وی وظیفه روحانیان را وظیفه‌ای حساس و خطیر خواند و ادامه داد: از اهداف شوم و خطرناک دشمن ترویج بی‌بند‌و‌باری و فرهنگ‌های نوظهور و غلط در جامعه است که همگی در تضاد با فرهنگ ناب اسلام هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اعزام بیش از یک‌هزار نفر از روحانیان به عنوان مبلغ در ایام محرم و صفر در سطح استان خبر داد و بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه این روحانیان اعزامی آشنا کردن جوانان که با اهداف پلید دشمن و ترویج معنویت در جامعه است که امسال علاوه بر انجام این کارها روحانیان باید علیه فرهنگ غلط غربی برنامه‌های مدون و منظمی را در سطح مساجد اجرا کنند که در این دوره‌ها حضور جوانان نقش مهمی در مقابله با انحرافات اخلاقی و اجتماعی دارد.
وی به برنامه‌ریزی دشمن برای انحراف نسل جوان در کشور اشاره و تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از 3 هزار کارخانه ساخت مواد مخدر صنعتی در نقطه صفر مرزی برای تولید این ماده خطرناک فقط برای ایران اسلامی در حال فعالیت هستند که وظیفه همه مردم برای آگاه کردن نسل جوان ضروری است.
آزادیخواه همچنین به ایجاد فضای مجازی و ماهواره‌ای برای انحراف جوانان ما اشاره کرد و افزود: ظهور فرقه‌های نوظهور که هیچگونه اصالت و ریشه‌ای ندارند فقط برای مقابله با دین مبین اسلام است بنابراین روحانیان نقش اثرگذار خود را باید در آگاه‌سازی جوانان به خوبی ایفا کنند.
وی به ساخت خانه‌های عالم در سطح روستاهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: خانه‌های عالم به عنوان مراکز ترویج فرهنگ و معنویت باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد زیرا با استقرار دایم روحانی در سطح روستاها علاوه بر انجام فرایض الهی باعث نوعی ارتباط معنوی و نشاط اجتماعی بین مردم، جوانان، مساجد و روحانیان می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول