اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

جدایی از روحانیت سبب انحراف است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: جدایی بین مردم و روحانیت توطئه دشمن است و سبب انحراف از مسیر انقلاب می‌شود.

جدایی از روحانیت سبب انحراف است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: در کشور ما پیوند مردم به روحانیت همیشه تداوم داشته و این قشر در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای جدایی بین مردم و روحانیت معظم خاطرنشان کرد: جدایی از روحانیت سبب انحراف است و بدون روحانیت نمی‌توان به آرمان‌های انقلاب دست یافت.
صمدنژاد اضافه کرد: حرکت در خط رهبری و دنباله روی نکردن از جریان‌هایی که ما را از مسیر اصلی انقلاب دور می‌کند وظیفه هر مسئول است.
فرماندار قیروکارزین ادامه داد: ولایت نعمتی بزرگ و موجب حرکت جامعه در مسیر حق و سعادت است و باید با پیروی از روحانیت در راه اعتلای کشور قدم برداریم.
این مقام مسئول خطاب به مسئولان ادارات بیان داشت: باید در تمام امور خدا را در نظر گرفت و فعالیت‌های انجام شده و هرگونه خدمتگزاری برای رضای خدا باشد.
وی روند رشد و حرکت این شهرستان را مطلوب دانست و ابراز داشت: هنوز تا رسیدن به جایگاه واقعی خود راه در پیش داریم و پیشرفت و شکوفا شدن استعدادهای این شهرستان جز با کار مداوم و هماهنگی و همکاری تمام بخش‌ها میسر نمی‌شود.
صمدنژاد در پایان افزود: تدبیر امور خود نکردن به معنای خدا را نادیده گرفتن یکی از آفت‌های دوری از مسیر حق است و ما باید با قربانی کردن نفس و پیروی از اهل بیت (ع) و حرکت در خط ولایت با بصیرت خود راه را روشن کنیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول