اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کرمان:

روحانیان رسالت بزرگی در تنویر افکار عمومی دارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: روحانیان در تنویر افکار عمومی و تشویق و ترغیب مردم به حضور گسترده در انتخابات رسالتی بزرگ دارند.

روحانیان رسالت بزرگی در تنویر افکار عمومی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سپاه ثار‌الله استان کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری در دیدار با مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه رده‌ها در سپاه مسئولیت روحانیان در تنویر افکار عمومی و تشویق و ترغیب مردم به حضور گسترده در انتخابات را رسالتی بزرگ و موجب عزت و سربلندی هرچه بیشتر ایران دانست.
وی اظهار داشت: با توجه به کمبود تعداد روحانی در استان کرمان امیدواریم در آینده شاهد حضور هرچه بیشتر جوانان مؤمن، مستعد و بسیجی در حوزه‌های علمیه و مدارس علوم دینی باشیم.
جعفری با بیان اینکه مردم از روحانیان توقع زیادی دارند، افزود: روحانیان باید با کسب سرمایه‌های لازم در راه تبلیغ و شناساندن دین از جمله شرح صدر، اخلاص، اخلاق حسنه، تقوا، ورع، علم و دانش و اطاعت محض از ولایت و بصیرت اقدام کنند.
امام جمعه کرمان با اشاره به خطر گسترش مذاهب و عقاید انحرافی ساخته انگلیس و رژیم صهیونیستی بیان داشت: اهتمام ویژه، احساس مسئولیت هرچه بیشتر و حمایت قاطع مسئولان استان و تلاش بی‌شائبه و فوق‌العاده آحاد جامعه در مبارزه با افکار و عقاید خرافی، انحرافی و شیطانی ضروری است.
وی عنوان کرد: در این زمینه نقش روحانیت بسیار مهم، حساس و ضروری است.
جعفری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور مختلف از جمله عقیدتی، بصیرتی، شجاعت و معنویت بهترین الگو به ویژه برای طلاب و روحانیون هستند.
وی گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه روحانیان بسیار ظریف، حساس، خطیر و حیاتی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیز اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر واحد امور روحانیان سپاه ثارالله و با جذب طلاب مستعد، توانمند و تحصیل کرده بومی و انتصاب آنها در نمایندگی ولی فقیه در نواحی مختلف به ویژه نواحی جنوبی استان حرکتی هدفمند و هماهنگ برای تبیین و نهادینه کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سپاه، بسیج و جامعه آغاز شده است.
حجت‌الاسلام علی عربپور خاطرنشان کرد: با حمایت و هماهنگی مسئولان به ویژه ائمه جمعه سراسر استان به زودی شاهد اثرهای مثبت و ارزشمند این اقدام هستیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول