اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان:

باید مراقب حرکت‌های ضد روحانیت بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان‌های خراسان گفت: امروز متاسفانه حرکت‌های ضد روحانیت اعلام خطری برای ماست که باید مواظب آنها بود.

باید مراقب حرکت‌های ضد روحانیت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله عباس واعظ طبسی ظهر امروز در افتتاحیه همایش شهدای روحانی استان خراسان بزرگ با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز روحانیت، علما، طلاب، بسیجیان و سپاهیان بدانند تجلیل از شهدا فقط با برگزاری یادواره نمی‌شود.
وی با بیان اینکه بیداری اسلامی منطقه متاثر از نظام اسلامی است، تصریح کرد: فشار آمریکا و آژانس بین‌المللی هسته‌ای همه حرکت‌های انفعالی است و اینها در حال انجام جنگ روانی هستند.
تولیت عظمای آستان‌قدس رضوی اضافه کرد: تهدیدات دشمنان برای انجام جنگ نظامی همه شامل جنگ‌های روانی است که به راه انداختند و وظیفه ما این است که در مقابل اینها استوار باشیم.
وی با اشاره به اینکه با شعار نمی‌توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد، ادامه داد: امام امروز ما مقام معظم رهبری است و باید حواسمان را جمع کنیم، اگر روحانیت تضعیف شد و جریان مقابل روحانیت تقویت شود بزرگ‌ترین خسارت را خواهیم خورد.
به گفته وی اگر کار فکری علما نبود، اگر برداشت صحیح امام راحل از اسلام نبود، اگر نظام اسلامی و جمهوری اسلامی نبود، شهدا هم نبودند.
آیت‌الله طبسی بیان کرد: وحدت، برادری، صمیمت و هماهنگی در فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ما برای زدن دشمن باید پررنگ و پرنقش‌تر بشود.
وی با اشاره به طرح ترور فرمانده سپاه قدس، گفت: یک نیروی قوی فکری، باتجربه نظامی و با عشق به اسلام و شیعه و با برخورداری از عمیق‌ترین رابطه فکری با امام و رهبری، توانسته بسیاری از حرکت‌های دفاعی ما را شکل دهد که الان آمریکا به دنبال ترور اوست.
تولیت آستان‌قدس رضوی اظهار داشت: هر قدر دشمن احساس کند در فضای کشور و جریانی که مدعی اصولگرایی است وحدت بیشتری وجود دارد، بیشتر مایوس می‌شود و اگر احساس کند هر کسی دنبال کار خودش است فشار روانی بیشتری را ایجاد می‌کند.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجمات همیشه برگ برنده را داشته و همین پیروزی‌ها عامل فشار بیشتر دشمن به کشور است.

*حواسمان به افرادی که در چهره‌های ارزشی نفوذ می‌کنند باشد
تولیت عظمای آستان‌قدس رضوی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس، گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و در کشوری که دارای انتخابات آزاد است، همه جریان‌های فکری و سیاسی فعال هستند.
وی تصریح کرد: هر فکری، جریانی، مجموعه سیاسی که مخالف با نظام نباشد می‌تواند در انتخابات شرکت کند.
آیت‌الله طبسی اظهار داشت: گاهی بعضی در سیمای ارتباط با اسلام و ولایت و ارزش‌ها نفوذ می‌کنند که باید حواسمان نیز به آنها باشد.
وی بابیان اینکه اگر ما به خون شهدا و ایثارگران فکر کنیم، نباید در چنین فضایی میدان را خالی کرد، گفت: همه چیز را نباید به رهبری واگذار کرد و نباید امام را تنها گذاشت.
مدیر حوزه علمیه خراسان افزود: حوزه علمیه یکی از مسئولیت‌هایش حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
تولیت آستان‌قدس رضوی خطاب به روحانیون نیز گفت: نباید فقط به بزرگداشت بعد از شهادت اکتفا کنید، توهین نکنید، روحانیت باید فشارهای سیاسی را تحمل کند، از تهمت‌ها نترسید و مقاوم و پا برجا برای حفظ دین و نظام تلاش کنید.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول