اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان:

3000 رأس دام در جنوب کرمان نظارت بهداشتی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: بیش از 3 هزار رأس دام قربانی توسط اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان مورد نظارت شرعی و بهداشتی قرار گرفت.

3000 رأس دام در جنوب کرمان نظارت بهداشتی شدند
علیرضا رجایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به حساسیت وظایف دامپزشکی برای تأمین سلامت گوشت و فرآورده‌های خام دامی حاصل از ذبح دام در روز عید قربان 3 هزار و 210 رأس دام قربانی توسط پرسنل اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان نظارت شرعی و بهداشتی شدند.
وی افزود: از این تعداد یک‌هزار و526 رأس گوسفند و بز و 298 رأس دام سنگین قبل از کشتار و یک‌هزار و 259 رأس دام سبک و 127 رأس دام سنگین بعد از کشتار مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفتند.
رجایی تصریح کرد: در روز عید قربان 140 کیلوگرم گوشت و172 عدد آلایش خوراکی از چرخه مصرف خارج و 51 عدد آلایش خوراکی دام توسط بازرسان بهداشتی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان اصلاح شد.
وی خاطرنشان کرد: در جنوب کرمان 20 اکیپ نظارت شرعی و بهداشتی شامل 12 دکتر و 40 کاردان دامپزشکی با حضور ناظران ذبح شرعی به مردم خدمت‌رسانی کردند.

* اعلام شماره ارسال پیامک اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان اظهار داشت: ارسال پیامک اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان به منظور تسهیل در ارتباط هرچه بیشتر مردم با اداره کل دامپزشکی راه‌اندازی شده است.
رجایی گفت: سامانه پیامک این اداره کل به شماره 3000909014 در دسترس تمام دامداران، مردم و کسانی که با مواد خام دامی در تماس هستند، قرار گرفته تا بتوانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق پیامک به این شماره ارسال کنند.
وی بیان کرد: در عید سعید قربان این سامانه مورد استقبال مردم قرار گرفت و توانست بسیاری از مشکلات مردم در مورد گوشت‌های قربانی را برطرف کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول