اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

پرداخت 40 میلیارد ریال اعتبار برای بهینه‌سازی 66 طرح در بخش دام و طیور

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از اختصاص 49 میلیارد و 510 میلیون ریال اعتبار برای واحدهای مختلف کشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد.

پرداخت 40 میلیارد ریال اعتبار برای بهینه‌سازی 66 طرح در بخش دام و طیور
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، جلال گلچین در نشست مشترک مدیران جهادکشاورزی و بانک کشاورزی با اشاره به اینکه میزان اعتبار سوخت استان برای واحدهای گاوداری، مرغداری، گلخانه‌ها، پرورش قارچ و تراکتور در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: تاکنون 11 میلیارد و 340 میلیون ریال برای یک‌هزار و 170 طرح معرفی شده پرداخت شده است. 
وی همچنین از تصویب پرداخت 44 میلیارد و270 میلیون ریال برای 5 هزار و 413 طرح خبر داد و گفت: امیدواریم در فرصت باقی مانده ضمن همدلی و همراهی بانک کشاورزی با بهره‌برداران بخش کشاورزی استان بتوانیم همه اعتبارات مصوب را جذب کنیم. 
گلچین همچنین اعتبار اختصاص یافته برای بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش دام و طیور استان را 132 میلیارد و 370 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 39 میلیارد و 840 میلیون ریال برای 66 طرح پرداخت شده است. 
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات تامین نقدینگی تراکتور با اسناد عادی مالکیت از جمله مصوبات این جلسه بود، ادامه داد: همچنین پرداخت تسهیلات به واحدهای فاقد پروانه بهره‌برداری و کارت شناسایی از مصوبات نشست کارگروه هدفمندی یارانه‌ها در خصوص تسهیلات تامین نقدینگی سوخت بهره‌برداران بخش کشاورزی استان بود.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد نماینده بانک کشاورزی و نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان برای سرعت بخشی به پرداخت اعتبارات مصوب در کلیه شعب بانک کشاورزی استان حضور یافته و به مشکلات احتمالی از نزدیک رسیدگی کنند، ادامه داد: براساس یکی دیگر از مصوبات این نشست، بانک کشاورزی پس از معرفی طرح از طرف جهاد کشاورزی ظرف یک روز نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام خواهد کرد.
 انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول