اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جنوب تهران صورت گرفت؛

ذبح بیش از 2 هزار راس دام در بزرگترین جایگاه جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 19 از عرضه و ذبح 2 هزار و 300 رأس دام در جایگاه مسقف این منطقه که بزرگترین جایگاه ویژه عرضه بهداشتی دام در جنوب تهران بود خبر داد.

ذبح بیش از 2 هزار راس دام در بزرگترین جایگاه جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 19 عبادالله فتح‌اللهی گفت: با تمهیدات صورت گرفته از روزهای گذشته بیش از 5 هزار متر مربع فضا برای عرضه و کشتار دام بهداشتی در محله شکوفه در نظر گرفته شد تا شهروندان با اطمینان خاطر و آسایش دام مورد نظر خود را خریداری و ذبح کنند. 
شهردار منطقه 19 افزود: در این روز که با استقبال شهروندان از امکانات این جایگاه همراه بود بیش از 2 هزار راس گوسفند و 300 راس گوساله عرضه و ذبح شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: فضای مسقف شهرداری منطقه 19 بزرگترین جایگاه عرضه دام جنوب تهران بود که در بیش از 5 هزار متر مربع پیش‌بینی شد و دارای 10 جایگاه ذبح اسلامی، محل تحویل دام و 24 آغل دام بود. 
فتح‌اللهی به دیگر خدمات داده شده در جایگاه عرضه دام این منطقه اشاره کرد و گفت: برپایی سامانه نشاط و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، نمایشی، غرفه‌های فرهنگی، بازیافت و محیط زیست به منظور ایجاد شادی و نشاط و سرگرمی هرچه بیشتر خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های معاونت اجتماعی این منطقه بود.
شهردار منطقه 19 در پایان تصریح کرد: حضور 30 سلاخ، 10 پزشک، گروه اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در جایگاه عرضه دام منطقه 19 سبب رضایت‌مندی مراجعه‌کنندگان شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول