اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار بوئین‌زهرا:

شهرداری بوئین‌زهرا در ارائه خدمات به مردم دچار مشکل است

خبرگزاری فارس: شهردار بوئین‌زهرا گفت: برنامه محور نبودن، گسترش ناموزون شهر، درآمد پایین و اضافه شدن محدوده شهری از مهم‌ترین مواردی است که ارائه خدمات به شهروندان را در بوئین‌زهرا با مشکل مواجه کرده است.

شهرداری بوئین‌زهرا در ارائه خدمات به مردم دچار مشکل است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، علی صفری در حاشیه نشست مسئولان شهرداری بوئین زهرا با کارشناسان و بازرسان کارگروه سیاسی و قضایی اداره کل بازرسی استان بیان کرد: استقرار سازمان بازرسی کل کشور در گلوگاه‌های بروز فساد در سطح دستگاه‌های اجرایی و شناسایی آنها زمینه رشد، توسعه و بالندگی را به دنبال دارد زیرا تعامل نزدیک مدیران با دستگاه نظارتی موجب فاصله گرفتن از تخلف و فساد است.
وی ادامه داد: شهر بوئین‌زهرا با شبکه معابر خوبی طراحی شده که بر مبنای اصول شهرسازی است اما متأسفانه به دلیل اتفاقاتی که طی سال‌های مختلف صورت گرفته این روند حفظ نشده و دست خوش تغییراتی شده است.
شهردار بوئین‌زهرا اضافه کرد: قانون شهرداری‌ها قدیمی و از ظرفیت بالایی برخوردار است که اگر درست اجرا شود با مشکلی مواجه نخواهیم بود.
وی با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات موجود در مجموعه شهرداری بوئین‌زهرا اظهار کرد: برنامه محور نبودن، گسترش ناموزون شهر، درآمد پایین و اضافه شدن محدوده شهری با وجود کم بودن جمعیت ثابت بوئین‌زهرا از جمله مهم‌ترین مواردی است که ارائه خدمات به شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
صفری با بیان اینکه آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها تنها آیین‌نامه‌ای است که در مجلس تصویب شده است، خاطرنشان کرد: قوانین باید استحکام داشته و با قاطعیت اجرا شوند و کسی نتواند به روش‌های مختلف در روند اجرای آن خلل ایجاد کند.
وی اعلام کرد: بهبود عبور و مرور شهری، افزایش فضای سبز، کاهش تصدی‌گری و واگذاری کارها به بخش خصوصی و تقویت بعد نظارتی از سوی شهرداری از مهم‌ترین پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته در این مجموعه است.
در ادامه رئیس شورای شهر بوئین زهرا اظهار کرد: بسیاری از تخلفات ناشی از عدم آگاهی مردم از قوانین و مقررات و شرح وظایف دستگاه‌ها و نیز عدم اطلاع‌رسانی و آموزش کافی در جامعه است که امیدواریم ارائه طریق و نظارت کارشناسان دستگاه نظارتی منشأ تحول و خدمات بیش از پیش در این شهر باشد.
عباس حشمتی عنوان کرد: سازمان بازرسی با رصد کردن فعالیت‌های جاری دستگاه‌ها در تلاش است تا در مسیر اجرای صحیح قانون انحرافی پیش نیاید و سیستم دچار چالش نشود.
وی گفت: شهرداری بوئین‌زهرا اعتبار و درآمد قابل توجهی ندارد و درآمدهای موجود نیز پاسخگوی انتظارات و مطالبات به حق مردم از شهرداری و شورای شهر نیست.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول