اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

استفاده از IT در شهرداری‌ها نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروزه باید استفاده از فناوری اطلاعات در شهرداری‌ها نهادینه شود و تمام فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی در مجموعه شهر به استفاده از دانش‌های روز مانند فناوری اطلاعات نیاز دارد.

استفاده از IT در شهرداری‌ها نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها ظهر امروز در مراسم برگزاری چهل و ششمین جلسه راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور اظهار داشت: تمام مردم باید با نقش فناوری اطلاعات در راستای مدیریت شهر آشنا شوند و در صورت عدم ایجاد زیر‌ساخت‌های این موضوع شهر با مشکل مواجه می‌شود.
وی به 25 آبان ماه اشاره کرد و افزود: این روز به مناسبت تشییع 370 شهید در سال 1359 در اصفهان در سال گذشته به نام روز ایثار و شهادت ثبت تاریخی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایثار‌گری‌های مبارزان انقلابی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران الگوی نمونه برای کشور‌های دیگر محسوب می‌شود و جوانان کشور باید در این مسیر گام بردارند.
این مسئول به جنگ نرم و اقدامات دشمنان برای تخریب ارزش‌های ایرانی اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر کشور‌های غربی به دنبال ایجاد انحراف در کشور هستند و نتایج انقلاب اسلامی ایران در آینده در راستای بیداری کشور‌های اسلامی مشخص می‌شود.
حاج رسولی‌ها با اشاره به ساختار شورا‌ها در راستای مدیریت شهر‌ها تاکید کرد: ساختار شورا‌ها با سیستم پارلمانی قابل مقایسه نیست و ظرفیت‌های موجود در این مجموعه طی سال‌های گذشته به منظور رشد، پیشرفت و پویایی شهر‌ها به تمام مردم ثابت شده است.
وی اضافه کرد: شورا‌ها از ظرفیت‌های مناسبی به منظور تصمیم‌گیری و مدیریت شهر‌ها در ابعاد وسیع برخوردار هستند و استفاده از این ظرفیت‌ها در زمینه توسعه و ارتقای فضای موجود در شهر‌ها نقش موثری دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان شهرداری اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین دغدغه‌های فکری مسئولان محسوب می‌شود و استفاده از فناوری اطلاعات در شهرداری‌ها این موضوع را به صورت سریع‌تر انجام می‌دهد.
وی با اشاره به ضرورت استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت شهری گفت: شهرداری‌ها باید به سمت تکنولوژی‌های روز دنیا حرکت کنند و این موضوع در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تسریع در تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
حاج رسولی‌ها به یکی از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه امروز اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر ارتقا و توسعه استفاده از فناوری اطلاعات در مدیریت شهری در دستور کار برنامه‌های دولت و شهرداری‌ها قرار دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه بستر‌ها و زیر‌ساخت‌های تحقق این موضوع باید در سطح شهر‌ها فراهم شود، اضافه کرد: امروزه باید استفاده از فناوری اطلاعات در شهرداری‌ها نهادینه شود و تمام فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی در مجموعه شهر به استفاده از دانش‌های روز مانند فناوری اطلاعات نیاز دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: استفاده از فناوری اطلاعات در تمام بخش‌های مختلف جامعه رضایت‌مندی شهروندان را به همراه دارد و آموزش‌های مناسب در این زمینه باید به شهروندان ارائه شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول