اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

مغز متفکری بیاید و امور شهرداری را سامان دهد

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: اگر در شیراز مغز متفکری هست که بتواند طرح‌های شهرداری این شهر را سامان دهد، خودش را معرفی کند.

مغز متفکری بیاید و امور شهرداری را سامان دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در حاشیه دویست و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات شهرداری این شهر پیچیده‌تر از آن است که همگان می‌گویند و در مورد ساماندهی تبلیغات در تابلوهای شهری نمی‌دانیم چه کنیم.
وی در پاسخ به این سئوال که چرا همت لازم برای اجرای طرح‌ها در شهرداری شیراز وجود ندارد تصریح کرد: اگر در شیراز مغز متفکری هست که می‌تواند طرح‌های شهرداری این شهر را سامان دهد خودش را معرفی کند.
شهردار شیراز ابراز داشت: کمیسیونی در مورد تبلیغات شهری باید تشکیل شود، مشاوره بگیرد و راهکارها را بشنود تا بتواند یک تصمیم درست اتخاذ کند.
پاک فطرت ادامه داد: باید برای هر منطقه از شهر یک مشاور انتخاب کنیم که هم تبلیغات محدوده خود را انجام دهد و هم به امور سرمایه‌گذاری در شهرداری رسیدگی‌ کند.
وی با بیان اینکه یک کمیسیون سیاست‌گذاری باید در شهرداری این شهر شکل بگیرد، گفت: هر زمان سیاست‌گذاری این کمیسیون تمام شد مجریان باید بیایند و کارشان را انجام دهند.
پاک فطرت در پایان تصریح کرد: سیاست‌گذاری‌ها برای این است که پیشنهادها به صلاح و مصلحت شهر انجام شود و برای یک بار هم که شده درست تصمیم بگیریم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول